Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر را دارد تا این باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی روبرو نشود

 باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش محکوم به پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی به همراه سود سالیانه پنج درصدی آن تا یازدهم بهمن ماه شد اما سرخ‌ها با وجود اولتیماتوم بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات ورزشی، توان پرداخت آن را نداشتند و حالا منتظر محکومیت از سوی فیفا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس که به تازگی اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخته است در حالی با یکی از سنگین‌ ترین بدهی‌ها روبرو شده که پولی در حساب خود ندارد.

با این حال مجید صدری که به تازگی با عضویت در هیات مدیره، ریاست آن را نیز بر عهده گرفته است قصد دارد خیلی زود بدهی باشگاه را از طریق منابع مالی جدید پرداخت کند.

صدری در حالی قصد دارد این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که بدهی بودیمیر با توجه به نرخ روز ارز در بازار، حدود ۱۴ میلیارد تومان است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز که با کارگزاری برند سرخپوشان به مشکل خورده است به دلیل عدم دریافت مبلغی از سوی این مجموعه تا پایان سال جاری، قصد فسخ قرارداد با آنها را دارد. او تنها دل خوش به تلاش رئیس جدید هیات مدیره است تا پول را به حساب باشگاه تزریق کرده و سرخ‌ها را از محرومیت جدید یا کسر امتیاز در امان نگه دارد.

صدری قرار است عصر امروز جلساتی را در خصوص نحوه دریافت پول از منابع مالی جدید سرخپوشان برگزار کرده تا طلب بودیمیر را تامین کند.

این پول قرار است از طریق حسابی در یکی از کشورهای همسایه به حساب مورد تایید بودیمیر واریز شود تا سرخ‌ها بدون هیچ مشکلی در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کرده و بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کنند.

در صورتیکه صدری بتواند عصر امروز پول بودیمیر را تامین کند تا جمعه هفته جاری آن را پرداخت خواهد کرد.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تران آن هونگ کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی- ویتنامی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای انتخاب شد.

این جشنواره در بیانیه‌ای گفت این نویسنده و فیلمنامه‌نویس در آثارش فرهنگ‌های شرقی و غربی را با حساسیت، ظرافت و سبکی رمانتیک با هم در آمیخته است.

فیلم‌های او عبارتند از «بوی پاپایای سبز» محصول ۱۹۹۲ برنده دوربین طلای کن ۱۹۹۳، «سایکلو» محصول ۱۹۹۵ با بازی تونی لیونگ چیو وای، «شعاع عمئی آفتاب» محصول ۲۰۰۰، فیلم مهیج انگلیسی زبان «من با باران می‌آیم» محصول ۲۰۰۹ با بازی جاش هارتنت، «جنگل نروژی» محصول ۲۰۱۰ که با اقتباس از رمان مشهور هاروکی موراکامی ساخته شد و جایزه فیپرشی جشنواره استانبول را کسب کرد، «ابدیت» محصول ۲۰۱۶ و جدیدترین فیلمش «طعم چیزها» یا «اشتیاق دودن بوفان» محصول ۲۰۲۳ با بازی ژولیت بینوش که سال پیش جایزه بهترین کارگردانی کن را برای او به ارمغان آورد ونماینده فرانسه در اسکار شد.

کسب عنوان رییس هیات داوران نشان دهنده بازگشت کارگردان به جشنواره شانگهای است که پیش از این در سال ۲۰۱۱ یکی از اعضای هیات داوران جشنواره شانگهای بود و شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را برای «سایکلو» در کارنامه دارد.

بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم شانگهای از ۱۴ تا ۲۳ ژوئن (۲۵ خرداد تا ۳ تیر) برگزار می‌شود.

کد خبر 6092729

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران