Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:11:30 GMT

به صدا در آمدن گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۹۱۵

به صدا در آمدن گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و رأس ساعت ۹:۳۳ دقیقه زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان طنین انداز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، صبح امروز و در گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی شاهد برگزاری مراسم نمادین زنگ گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد هوشمند سنندج بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی دوران کرونایی برگزار شد، محمد رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سخنانی اظهار کرد:‌ رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و مشارکت گسترده مردمی از جمله ویژگی هایی است که انقلاب اسلامی ایران را با دیگر انقلاب های دنیا متمایز می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب بازآوری ارزش ها و مبانی اخلاقی است و ملت مسلمان ایران با تکیه بر آموزه های اسلام ناب محمدی و در راستای عمل به منویات امام راحل این خیزش عظیم را به پیروزی رساندند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه معنویت و آموزه های اسلامی شکل گرفت و شعار اصلی ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

قربانی افزود: در سایه همین آموزه های اسلامی و عملی کردن شعارهای اسلامی شاهد خودکفایی و عزت در بسیاری از زمینه ها هستیم و بیش از چهار دهه افتخارآفرین را پشت سر گذاشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بر توجه ویژه به توانمندی های جوانان تأکید کرده اند لذا همه ما باید زمینه ساز حضور حداکثری جوانان در عرصه های مختلف باشیم.

در ادامه این مراسم از دانش آموزان نخبه کردستانی در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: موضوع شورا از مهمترین مباحثی است که در ادبیات و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر شده و از ارکان و وجوه حکمرانی مردمی امام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در قانون اساسی تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی و مهمترین ویژگی امام و رهبری توجه و اتکا به نیروی مردمی بوده و هست، افزود: نوع رفتار و مسلک امام نشان می‌دهد اتکای اصلی به مردم داشتند.

استاندار کردستان ایجاد حساب ۱۰۰ امام، راه‌اندازی کمیته امداد امام و تشکیل بسیج مستضعفین در راستای توجه به محرومان و مردم را از دستاوردهای امام راحل در اوایل شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: معتقدم خدمات شهری و روستایی در چهارچوب مدیریت و شوراها باید تعریف شود و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی از زیرمجموعه شورا تعریف شوند.

وی به شکل گیری مجلس جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی توانمند و مجرب هستند و باید در جایگاه خود اثرگذار باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال اخیر در استان ۱۴۰ سفر شهرستانی و روستایی داشته‌ام، افزود: در این سفرها مشکلات مردم از نزدیک شنیده شد و معتقدم باید با حضور در میان مردم مشکلات احصا و رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و قیر تأمین شد که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: کمک دولت به دهیاری‌ها نیز در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

زارعی‌کوشا به رویدادهای فرهنگی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: رویداد هزار دف در پالنگان با پیش بینی پنج هزار نفر جمعیت برنامه‌ریزی شد اما به رویداد منحصربفردی تبدیل شد که جمعیت بی‌شماری به این روستا مراجعه و در رویداد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها در سایر روستاهای استان نیز برگزار شده و مورد استقبال مردم بوده است.

وی مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای استان و بازگشت ۴۰ هزار نفر مردم از روستا به شهر، اجرای راههای روستایی را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خواند و گفت: باید با همدلی و برادری بتوانیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

کد خبر 6090695

دیگر خبرها

  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است