Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:44:04 GMT

رد صلاحیت ۱۰ کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۸۲۱۰

رد صلاحیت ۱۰ کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال سومین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: به اطلاع می‌رساند، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون براساس نقشه راه مقررات انتخاباتی، مرحله نخست بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال را در تاریخ یازدهم بهمن سال ۱۳۹۹ به اتمام رسانده و صلاحیت تعداد ۸۱ نفر را اعلام و تعداد ۱۰ نفر به دلیل نداشتن فرم تاییدیه رد صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است هرگونه اعتراض از سوی افراد ردصلاحیت شده از طریق کمیته استیناف انتخابات قابل رسیدگی خواهد بود.

لازم به یادآوری است که رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال تنها منابع رسمی پیرامون پیگیری معتبر در این خصوص محسوب می‌شوند.

انتخابات این فدراسیون طبق اعلام قبلی دهم اسفند برگزار می‌شود و رئیس و ۱۰ عضو هیات رئیسه به مدت چهار سال سکان‌دار اداره این فدراسیون خواهند بود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی پروندهٔ خبری حاشیه و متن انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی اخبار کنکور انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟