Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۷۰ پروژه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، عزیزاله شهبازی امروز یکشنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در البرز نیز در مدرسه شاهد ایثارگران کرج برگزار شد، گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی در تمامی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر یک الزام است و به طور قطع در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن در البرز نیز نواخته شد تا یادآور سرآغاز خجسته عظمت، ایثار، اقتدار و مردم سالاری دینی در ایران باشد.   شهبازی با بیان اینکه مردم پشتیبان این انقلاب هستند، گفت: انقلابی که پس از چهل و دو سال با گذر از گردنه های خطرناک، همچنان مقتدر و سرفراز است و الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان شد.   استاندار البرز افزود: برخلاف شرایطی که بواسطه شیوع کرونا در دنیا و به تبع ان در ایران نیز حاکم است، اقدامات بزرگی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور به ثمر رسید.   وی اضافه کرد: از فردا پروژه ها و طرح های بسیاری همزمان با دهه مبارک فجر در البرز به بهره برداری می رسد.بر این اساس بیش از 270 طرح و پروژه در البرز به بهره برداری می رسد که بخش عمده آن مربوط به بخش خصوص است.   وی افزود: بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها صرف شده که 2 هزار میلیارد تومان ان مربوط به بخش خصوصی است و امسال مراسم بهره برداری از پروژه بزرگ آزادراه چرمشهر-آبیک را با اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد تومان را نیز داریم.   استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای افتتاح مترو کرج نهایتا تا خرداد ماه به شهرداری فرصت داده ایم گفت: مراسم 22 بهمن امسال نیز به دلیل خطرات شیوع کرونا به صورت کاروان های خودرویی و با حداقل نفرات برگزار می شود.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد