Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: تأسی از رهنمودهای رهبری در سیاست خارجی برای ما کافیست.

به گزارش ایسنا، سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: برای ایستادگی در مقابل یاوه گویان اروپایی ها، آمریکا و آنهایی که به دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند باید در نطفه آن ها را خاموش کنیم که در دستیابی به این مهم تمسک به فرمایشات حضرت آقا و تأسی از رهنمودهایشان در سیاست خارجی برای ما بس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره تاکیدات ایشان در خصوص مقابله با دشمن در جهت تقویت ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در حوزه اقتصاد سه موضوع مورد توجه است، توجه به اقتصاد دانش بنیان و زیر مجموعه های آن، اقتصاد خدمات محور و توجه به تشکل های تعاونی، اما مهمترین موضوع این است که اگر می خواهیم دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکنیم باید به منابع انسانی و جوانان پاک کشور توجه کنیم، ما سردار سلیمانی داشتیم، فخری زاده هایی داشتیم و داریم که با ایثار و دلدادگی به انقلاب به دنبال ساخت ایرانی بهتر بودند، هستند و خواهند بود، ما رهبری فرزانه را داریم.

موسوی گفت: دولت باید بیش از این با مردم کنار بیاید، در حوزه تامین معیشت مردم شاهد مشکلاتی هستیم، مردم در حوزه مسکن، خودرو، ارز، سکه و بورس دغدغه دارند، پس باید موضوع استیضاح وزیر اقتصاد که هم اکنون بیش از ۱۰۰ امضا برای آن وجود دارد در هیأت رئیسه بررسی و اعلام وصول شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: کمیسیون اقتصادی و اعضای این کمیسیون در مشهد مصوبات و برنامه های خوبی برای احیای واحدهای تولیدی و بخش تولید ترسیم کرده است که برای ایستادگی اقتصادی در مقابل دشمن می تواند کارامد باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برجام مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: «شرکای اسرائیل و همسایگان می‌گویند رفح نباید مورد حمله قرار گیرد.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود.

وی ادامه داد: «ما از کابینه اسرائیل می‌خواهیم که به درخواست‌های جامعه بین‌المللی گوش دهد و در یک روند صلح سیاسی مشارکت سازنده داشته باشد.»

جوزپ بورل خواستار آتش‌بس در غزه، صرف نظر از حمله زمینی به رفح، افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه و آزادی بی‌قید و شرط همه اسرا شد.

پیشتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته بود نابودی بخش نظامی جنبش حماس مشکلات اساسی را حل نمی‌کند و ضروری است که به راه حلی سیاسی دست یافت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد