Web Analytics Made Easy - Statcounter

محفل قرآنی «کوثر نور»، سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹، در شب میلاد حضرت زهرا(س)، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و به مناسبت تقارن این میلاد باشکوه با ایام الله دهه فجر، محفل قرآنی «کوثر وحی» به همت اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح سراسری که از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و با تصویب هیئت مدیره این اتحادیه، در راستای تکریم و گرامی داشت بانوان فعال قرآنی به اتحادیه‌های استانی ابلاغ شده است، با حضور بانوان قاری، حافظ، مدیر و فعال قرآنی و همچنین گروه‌های تواشیح و مدیحه سرایی بانوان، از سوی اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، محفل قرآنی «کوثر وحی» در دو بخش مجزا پیش بینی شده است. بخش اول این ویژه برنامه شامل، جشن میلاد حضرت زهرا (س)، تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه‌های تواشیح است که تمامی بخش‌های آن توسط بانوان اجرا خواهد شد و به دلیل رعایت موازین شرعی، حضور برادران در این بخش ممنوع می‌باشد. تجلیل از بانوان فعال و پیشکسوت قرآنی استان یکی از مهمترین برنامه‌های بخش اول محفل «کوثر وحی» می‌باشد.

بخش دوم این محفل، با حضور و سخنرانی مسئولین استان‌ها به ویژه استانداران، ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی و قرآنی استان همراه خواهد بود. بخش دوم این ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)، از سیمای مرکز استان‌ها پخش خواهد شد.

محفل قرآنی «کوثر نور»، سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹، در شب میلاد حضرت زهرا (س)، در فضای باز و اماکن فرهنگی و مذهبی هر یک از استان‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن میلاد حضرت زهرا س اتحادیه های استانی مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت میلاد حضرت زهرا برگزار می شود محفل قرآنی کوثر وحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز