Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قم تداوم جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و گفت: در تمام مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید در دنیای پررقابت علمی بدرخشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ انقلاب مدارس استان که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از 42 سال با شتاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه در مسیر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و همچنین تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا اعمال شد و فشارها ادامه دارد اما انقلاب اسلامی باقدرت و سرعت به مسیر درخشان خود ادامه می‌دهد.

استاندار قم پیگیری رونق تولید، امنیت اقتصادی و معیشتی را از برنامه‌های جدی کشور عنوان کرد و بیان کرد: دشمنان با تمام توان سعی در بستن اقتصاد ایران اسلامی دارند که شکست خواهند خورد.

زنگ چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی در قم نواخته شدنماینده مردم قم در مجلس: کمبود زمین سنگ بزرگی جلوی پای خیرین مدرسه‌ساز استحمایت از دانش‌آموزان برای بازگشت به فضای آموزش ضروری است/مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی در قم دارد

سرمست با اشاره به توطئه و برنامه‌ریزی‌های دشمنان بیان کرد: این در حالی است که انقلاب 42 سالگی را باقدرت پشت سر گذاشت و قدم‌های اقتدار آفرین در گام دوم انقلاب نیز آغازشده است.

وی تداوم جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: در تمام مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید در دنیای پررقابت علمی بدرخشیم.

استاندار قم تصریح کرد: امروز کرونا در اروپا و آمریکا دارای تلفات بسیار گسترده‌ای است ولی در جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان کنترل و آرامش نسبی شاهد هستیم و با توجه به همراهی و همکاری مردم شاهد این موضوع هستیم که کنترل‌ها به‌صورت حداکثری انجام می‌شود.

سرمست ادامه داد: برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان شرایط تحصیل به‌صورت غیرحضوری است اگرچه این شرایط جای تدریس حضوری را نمی‌گیرد ولی شاهد ارائه آموزش‌های منظم درسی برای دانش آموزان هستیم.

وی افزود: امروز نیاز داریم تا در شرایط خاص کرونایی سبک زندگی جدیدی را تمرین کنیم و خود را با آموزش‌های مجازی و الکترونیکی منطبق کرده و مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنیم.

استاندار قم گفت: امروز زنگ انقلاب را در شرایطی به صدا درآوردیم که ملاحظات کرونایی را در نظر گرفته‌ایم، دانش آموزان عزیز سرمایه انسانی کشورمان هستند که سبب پویایی و بقای نظام اسلامی هستند.

سرمست دانش آموزان را در تمام سال‌های انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: شکوفایی و فتح قله‌های علم و دانش را مدیون تلاش‌ها و بروز استعداد‌های دانش آموزان این آب‌وخاک هستیم.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استاندار قم دانش آموزان جهاد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران