Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت، و نفوذ را دلیل فقر و فساد کشور عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، دقایقی پیش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد کهگیلویه شد و در اولین روز از چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای این شهر با گلباران قبور این لاله های در خون خفته یک بار دیگر با شهدا و آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی با تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: منطقه کهگیلویه یک منطقه باستانی با تمدن بزرگ از شهر ها مذهبی کشور است و به مردم آن افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه همیشه در تراز انقلاب حرکت کردند و با تقدیم شهدا عزیز سهم بزرگی در به ثمر نشستن انقلاب دارند گفت: ۴۰۰ شهید و ۷۵۰ جانباز حکایت از حضور مقتدرانه مردم عزیز اینجا در انقلاب اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گریزی به پیوستن مردم کهگیلویه به انقلاب اسلامی زد و گفت: شهادت سید علی نورالدین نشانه بزرگ این افتخار است.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سراغاز بالغ بر 300 سال عقب ماندگی بود و ملت ایران راه بزرگی را در پیش گرفت.

رضایی با شاره به اینکه ملت ما در حادثه های ۱۵ خرداد به صحنه امدند گفت:راه انقلاب اسلامی و به دست آورن  دستاوردهای آن بدون خطر نیست چراکه انقلاب انقلاب بزرگی است.

وی اذعان داشت :سختی ها در این راه زیاد است ولی با وجود دستاورهای بزرگی که دارد تمام این سختیها هم از بین می رود و برای رسیدن به آن  شرطی وجود دارد که  انقلاب نباید به دست  نا اهلان بیفتد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در وصیت امام اماده است که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد تاکید کرد:اگر شایستگان لایق و دست پاک بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.

وی تصریح کرد:اگر دلسوزان و افراد محرم در مناصب انقلاب باشند درد ورنج نخواهد بود و در مقابل این بدون شک دستاورد و آرمان های انقلاب نادیده گرفته خواهد شد.

او همچنین گفت : جمهوری اسلامی ایران کشوری ثروتمند است و در ادامه افزود :اگر ایران سرشار از ثروت نبود همه اینها را شعار می پنداشتیم ولی ما امروز عظیم ترین منابع معدنی ، نفت ، گاز و زمین های بکر را در کنار مشکلات مردم داریم.

محسن رضایی تاکید کرد: اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد به ضرس قاطع می گویم دلیلش نفوذ است و در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب عده ای نفوذ کردند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چرا در استانه انتخابات 1400 شانتاژ می کنند که نظامی ها وارد شدند گفت: از چه می ترسید از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از منافع مردم می ترسید و احساس خطر می کنید.

وی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و نفوذی ها امروز از ورود نظامیان می ترسند گفت: باید بترسید چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی ها ، استعماری ها و آنهایی است که برایشان کف می زنید و دستتان در دستشان هست.

رضایی همچنین گفت : در کنار قبور شهدا به شما هشدار می دهم و شما حق دارید بترسید چرا که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند رد و پای شما راقطع  و تمام پولها را به زندگی ملت ایران باز می گردانند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس تحریم های سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت : نظامی ها که به داعش و صدام تو دهنی زدند و از جانشان گذشتند از چیزی ترس ندارند و لانه های نفوذ را فرو خواهند ریخت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند