Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نمی‌دانند امروز (یکشنبه) در خصوص پرونده ماریو بودیمیر محروم می‌شوند یا خیر و همین موضوع سبب نگرانی آن‌ها شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش حکم انضباطی پرونده ماریو بودیمیر کروات به باشگاه پرسپولیس رسید که در این رای آمده بود که این باشگاه باید ۴۷۵ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به این بازیکن پرداخت کند و در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، ۳ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها هنوز ۵۰۰ هزار یورو طلب بودیمیر را پرداخت نکرده اند و در آستانه محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی قرار گرفته اند. البته این درحالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد تهیه ۵۰۰ هزار یورو هستند تا با مهاجم سابق خود تسویه حساب کنند. این بازیکن با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوست و برای سرخ‌ها ۲ گل زد.

مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نمی‌دانند امروز در پرونده ماریو بودیمیر با محرومیت مواجه خواهند شد یا خیر و همین موضوع سبب نگرانی آن‌ها شده است.

سرخ‌ها امیدوارند تا فیفا فرصت یک ماهه دیگری به آن ها بدهد تا بتوانند مطالبات بودیمیر را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!