Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی کاراته بانوان با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرین میدانی امروز ملی پوشان کاراته بانوان ایران با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی،  لیلابرجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که در مرحله سوم اردو تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی آغاز خواهند کرد.     سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان تا ۱۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان استانبول و سپس مراکش که یکی از رقابت های گزینشی المپیک توکیو است، تشکیل می شود.    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است. در آغاز این تمرینات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به گفتگو پرداخته و برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093250

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم