Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی از اجرای ۶ برنامه محوری در دهه فجر امسال به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا برنامه ها با محوریت فضای مجازی و با دربرگیری افراد بیشتری در فضای مجازی اجرایی شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: دهه فجر، دهه شکوفایی انقلاب اسلامی است و امسال در چهل و دومین سالگرد انقلاب تلاش داریم تا در این راستا بیش از پیش موفقیت حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر با تشریح برنامه های دهه فجر افزود: تلاش داریم تا برنامه ها با محوریت فضای مجازی و با دربرگیری افراد بیشتری در فضای مجازی اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای 6 برنامه محوری در دهه فجر امسال به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در دستور کار است که 10 شب 10 مسجد، دهه فجر دهه ترویج فرهنگ خمینی، تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا و تقدیر ازافراد و اثرگذاران انقلاب، معرفی کتاب انقلابی و مسابقه عکس فرزند انقلاب از برنامه های ما در دهه فجر است.

 

زارعی گفت: در برنامه 10 شب 10 مسجد تلاش داریم که در هر شب یک مسجد شهرستان و یا مطرح کشوری دارای کانون هستند معرفی می شود و در اجرای برنامه دهه فجر دهه ترویج فرهنگ خمینی کبیر هم 10 شب قسمتی از بیانات امام خمینی(ره) در مورد مسجد، دین و فرهنگ در فضای مجازی  بارگذاری می شود.

 

وی اضافه کرد: در معرفی کتاب انقلابی هم در 10 روز دهه فجر یک عنوان کتاب با موضوع انقلاب معرفی می‌شود و تلاش شده که کتاب ها از نویسندگان شهید باشند و یا شخصیت ها و مسابقه عکس فرزند انقلاب در روز 22 بهمن از 2 تا 12 سال برگزار می شود و خانواده ها در منزل عکس بگیرند و از 6 نفر تجلیل می شود که مسابقه شهرستانی است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر یادآور شد: تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا و تقدیر ازافراد و اثرگذاران انقلاب هم در کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در طول دهه فجر اجرایی می شود تا سهم‌مان نسبت به انقلاب و اسلام ادا شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام دهه فجر تلاش داریم فضای مجازی دهه فجر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به تجاوز بیش از ۶ ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی آشکار فلسطینیان در این باریکه، مدعی شد که دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل، تا اندازه‌ای به فضای مجازی مربوط است!

ادعای بلینکن در جریان بحث و تبادل نظر با «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت یوتای آمریکا در اندیشکده «مک‌کین» مطرح شد. رامنی این سوال را مطرح کرد که «چرا در بحبوحه جنگ غزه، تبلیغات برای اسرائیل تا این اندازه وحشتناک است؟ چرا افکار عمومی به حماس کاری ندارد؟ پیشنهاد آتش‌بس روی میز است اما جهان همچنان به اسرائیل می‌تازد؟»

بلینکن در واکنش یادآور شد که در زمان آغاز کارش در واشنگتن در اوایل دهه ۱۹۹۰ «همه یک کار مشابه می‌کردند و برای اطلاع از رویدادهای جهان، روزنامه می‌خواندند و شبکه‌های تلویزیونی ملی را تماشا می‌کردند.»

وی در ادامه مدعی شد: اما امروز در دهه ۲۰۲۰ با جریان «وریدی» اطلاعات توام با انگیزه‌های جدید و داده‌هایی که هر میلی‌ثانیه به‌روز می‌شود، سروکار داریم و فضای مجازی روایت را تحت تسلط دارد.

دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد: امروز در اکوسیستم فضای مجازی، مفاهیم، تاریخ، حقایق گم می‌شود و احساسات و تاثیر تصاویر، غالب است. نمی‌توانیم خیلی درباره آن مبالغه کنیم اما فضای مجازی تاثیر بسیار، بسیار، بسیار چالش‌برانگیزی بر روایت دارد!

بلینکن پس از پیوند دادن فکاهی واکنش‌های شدید بین‌المللی به پروپاگاندای فضای مجازی، گفت که یکی دیگر از دلایل انتقادات از رژیم صهیونیستی را «رنج و درد مداوم انسان‌ها در نوار غزه خواند.»

رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۶ ماه بمباران و تجاوز به نوار غزه و افزایش روزافزون شمار کشته‌شدگان (شهدا)، با انتقادات شدیدالحن جامعه بین‌الملل روبه‌رو شده است. کارشناسان سازمان ملل متحد به‌رغم اعمال نفوذ آمریکا و غرب، در ماه مارس اعلام کردند که «دلایل و مدارک منطقی برای وقوع نسل‌کشی در نوار غزه وجود دارد.»

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارز غزه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» حماس علیه صهیونیست‌ها در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، تاکنون حدود ۳۵ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6098200

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی