Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی در خصوص مخالفت فرمانداری تهران با زیست شبانه ارائه کرد و همچنین گفت:سهمیه طرح ترافیک سال آینده جانبازان وخبرنگاران تغییری نکرده است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان دویست و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز در ساعت ۷:۳۰ صبح جلسه هم اندیشی اعضای شورا برگزار شد که موضوع باغات در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه باغاتی که در گذشته پرونده آنها در کمیسیون ماده ۷ رسیدگی شده بود، اما در نهایت نتوانستیم موضوع را جمع بندی کنیم. لذا منجر به رای گیری نشد و اعضا به صحن علنی شورا آمدند.

وی افزود: در صحن امروز نیز عمدتا بحث عوارض را داشتیم. چرا که باید تا پیش از ۱۵ بهمن ماه بر اساس بخشنامه وزارت کشور عوارض مربوط به سال بعد را تصویب کنیم و در اختیار فرمانداری تهران قرار دهیم تا فرصت کافی برای بررسی این مصوبات برای فرمانداری وجود داشته باشد که خوشبختانه این کار انجام شد.

وی ادامه داد: لوایحی که توسط شهرداری تهران به شورا ارسال شده بود و به عنوان لوایح پنج گانه معروف شده موارد مختلفی در خصوص عوارض مربوط به پارک حاشیه ای، طرح ترافیک، عوارض ساختمانی و ... بود که مجموعا کلیه عوارض لازم در شهر را شامل می شود که توانستیم قبل از موعد مقرر به وظیفه خود عمل کنیم.

هاشمی در خصوص افزایش نرخ عوارض ورود به طرح ترافیک نیز گفت: نظر شهرداری تهران افزایش ۲۰ درصدی بود اما با توجه به تورم نزدیک به ۴۰ درصد اعضای شورا روی رقم ۲۵ درصد افزایش پافشاری کردند و باید ببینیم هیات تطبیق نسبت به این افزایش چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

ریاست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص مخالفت فرمانداری تهران با طرح زیست شبانه به ویژه در ایام کرونا گفت: ما قوانین و مصوبات مان نگاه به زمان کرونا ندارد. در حقیقت بسیاری قوانین هست که در حال حاضر جاری است ولی ستاد ملی کرونا نسبت به آنها حساسیت نشان می دهد. برای مثال رفتن به سینما آزاد است ولی ستاد ملی کرونا اعلام می کند باید سه صندلی در میان در سالن ها بنشینند و در زمانی که وضعیت قرمز است بیشتر از ۱۵ نفر اجازه ندارند در سالن حضور پیدا کنند. در این مورد نیزمشکلی وجود ندارد و می تواند این موضوع تصویب شود ولی ستاد ملی کرونا توصیه کند که فعلا به دلیل شرایط کرونایی امکان اجرای آن وجود ندارد.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص سهمیه جانبازان و خبرنگاران و افزایش نرخ عوارض ورود به طرح ترافیک برای آنها گفت: در موضوع عوارض طرح ترافیک مواردی همچون سهمیه جانبازان و خبرنگاران مثل سال گذشته است و تغییری اتفاق نیفتاده است و طبق نرخ سال گذشته محاسبه خواهد شد. در حقیقت به برخی در ورود به طرح ترافیک ۹۰ یا ۵۰ درصد تخفیف داده می شد یا اینکه اصلا از آنها عوارضی اخذ نمی شد. این موارد همانند سال قبل به قوت خود باقی است.

هاشمی در خصوص کمپین آرزوهای شهرداری تهران نیز گفت: این کمپین ابتکار یکی از اعضای شورا بوده که به نظر من باید با خود ایشان در این مورد مصاحبه کنید.

لینک کوتاه: asriran.com/003DsH

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم