Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@05:03:56 GMT

استعلام آنلاین مدرک‌تحصیلی نامزدهای انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۰۵۶۱

مجتبی صدیقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای ۲ انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، اظهار داشت: در حال حاضر استعلام مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به صورت آنلاین انجام می شود. همچنین پیش از این به ۸۰ دانشگاه که رأساً مجاز به صدور مدرک هستند، این موضوع ابلاغ شد که زمان دانش آموختگی دانشجویان، QR کد را از سازمان امور دانشجویان برای ساده‌تر شدن استعلام درخواست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با جستجوی این کد روی سامانه استعلام، عین مدارک تحصیلی فرد و محتوای آن به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان توسط اشخاص حقیقی و حقوقی قابل مشاهده است. سامانه وزارت علوم در حوزه آی.تی به سامانه های دانشگاه ها وصل است و مدرک هر دانشجویی که دانش آموخته می شود، در سیستم استعلام مدارک وزارت علوم وجود دارد.

صدیقی درباره انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر، اظهار داشت: در انتخابات آتی شورای شهر و ریاست جمهوری، جمعیت نامزدهای شورای شهر خیلی بیشتر است و معمولاً با استعلام مدارک تحصیلی چند هزار نفر از سطح کشور مواجه هستیم. هماهنگی هایی با وزارت کشور و شورای نگهبان برای بهره برداری از سامانه استعلام وزارت علوم در حال انجام است. این استعلام ها در خصوص مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم آنلاین انجام می شود، مگر برای مدارک تحصیلی قدیمی که نیاز به استعلام های دستی و کتبی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مهم آن است که با هماهنگی در فرصتی که برای اعلام مدارک تحصیلی وجود دارد، کار را انجام دهیم. هنوز تاریخ شروع این استعلام ها اعلام نشده است اما استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای شورای شهر معمولا زودتر شروع می شود.

معاون وزیر علوم گفت: سامانه سازمان امور دانشجویان مشکلی برای پاسخگویی به استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای این ۲ انتخابات که روی سیستم مدارک آنها وجود دارد، آماده است و استعلام های آنلاین به موقع پاسخ داده می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، زمان نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراها اسفند ۹۹، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری فروردین ۱۴۰۰ و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استعلام مدارک تحصیلی تحصیلی نامزدهای ریاست جمهوری وزارت علوم شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند