Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، ابراهیم امامی ظهر روز یکشنبه در جمع مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۱۸ پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری گذاری با اعتباری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: از مجموع ۱۱۸ پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری گذاری افتتاح شده در این شهرستان ۱۰۹ عنوان پروژه و ۹ مورد دیگر طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری است که با بهره برداری رسیدن باعث اشتغال مستقیم جوانان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: افتتاح و آغاز بهره برداری از ۲ هزار هکتار از آبیاری تحت فشار طرح مهار آب‌های مرزی ناحیه دوم عمرانی پایاب سدخدا آفرین و بهره برداری و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا و افتتاح ارتقا هتلینگ بیمارستان ارس نمونه‌هایی از پروژه‌ها و و طرح‌های افتتاحی در این شهرستان است.

امامی ادامه داد: افتتاح ۸ واحد مسکن معلولین و محرومین و افتتاح ۴ خانه محرومین تحت پوشش کمیته امداد و افتتاح آسفالت معابر و و محلات شهر پارس آباد از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای ادارای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه اطلاع رسانی خدمات نظام وظیفه همگانی و انتظار مردم از ماست، افزود: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است.

وی تصریح کرد: با پیگیری و عملیاتی شدن چهار بانده کردن جاده‌های پارس آباد و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و خرید دستگاه ام. ار. آی در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت و ترقی شهرستان پارس آباد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه شهرستان و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و مراسم نمادین زنگ انقلاب و افتتاح طرح‌های مخابراتی از برنامه‌های اولین روز دهه فجر در شهرستان پارس آباد بود

کد خبر 5133622

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهرستان پارس آباد فرماندار پارس آباد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراهیم امامی دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد انقلاب اسلامی ایران اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس