Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی گفت: برای نیم‌فصل ۴ یا ۵ بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. بازیکنان فعلی همگی خوب هستند اما متاسفانه ما به لحاظ تیمی نیروی کمی داریم و بازیکن جایگزین نداریم

رحمان رضایی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ذوب آهن و شایعه جدایی میلاد جهانی صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، رحمان رضایی در خصوص برتری ۳ بر ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر و شکسته شدن طلسم نبردن‌های این تیم در این فصل به میزان گفت:

با توجه به شرایطی که داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم، ولی در ادامه غافلگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک اخراجی هم در این بازی داشتیم که به نظرم داور می‌توانست چشم‌پوشی کند و او را اخراج نکند. درگیری لفظی در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. داور کار سختی داشت، ولی به نظرم گاهی اوقات اگر داور از چنین موقعیت‌هایی چشم‌پوشی کند بهتر است.

رحمان رضایی افزود:

من این موضوع را از بازیکنانم هم پرسیدم، اما آنها گفتند نمی‌دانیم دلیل اینکه داور کارت قرمز داد چه بود. اینکه من هم اعتراض کردم و به داخل زمین رفتم قصد داشتم بازیکنان را آرام کنم تا از اتفاقات بعدی جلوگیری کنم. من کار خاصی انجام ندادم، ولی به خاطر حضورم در زمین اخراج شدم که به نظرم داور می‌توانست این کار را نکند. در نیمه دوم هم بازی گل داشت و ما ۱۰ نفره خوب کار کردیم. بچه‌های ما مزد زحمات و جسارت‌شان را گرفتند و من به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره اینکه آیا تیمش برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد یا خیر گفت:

برای نیم‌فصل ۴ یا ۵ بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. بازیکنان فعلی همگی خوب هستند اما متاسفانه ما به لحاظ تیمی نیروی کمی داریم و بازیکن جایگزین نداریم. باید نقاط ضعف را برطرف و بازیکنان فعلی را هم حفظ کنیم.

رضایی در مورد اینکه شایعه شده میلاد جهانی با تیم استقلال به توافق رسیده و قصد انتقال به این تیم را دارد، گفت:

میلاد بازیکن ذوب‌آهن است و با ما قرارداد دارد. او باید تمام تمرکزش را روی ذوب‌آهن بگذارد. جهانی بازیکن باکیفیت و باتجربه‌ای است و واقعا جزو بهترین وینگر‌های ایران محسوب می‌شود و به این موضوع فکر نمی‌کنم چون قرارداد دارد و باید بماند. جهانی گل سوم ما را در دیدار با نساجی به ثمر رساند و میلاد بازیکن مهمی برای تیم ماست. به نظرم از نظر حرفه‌ای هم درست نیست که تیم دیگری با او مذاکره کند، ولی من مطمئنم که او به قراردادش پایبند است.

اخبار داغ 

بازیکنان استقلال ناراضی از مشکلات مالی / پیغامی که به گوش محمود فکری هم رسید مهدی طارمی موثرترین مهاجم پورتو از سال 2015 / گزارش روزنامه پرتغالی داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! جیمی کرگر: رونالدو یا مسی؟ مسی بازیکن بهتری است؛ احترام بیشتری برای رونالدو قائلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی