Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب از بهره‌مندی ۹۸ درصدی جمعیت شهری کردستان از خدمات تصفیه فاضلاب خبر داد و گفت: این آمار از متوسط کشوری بالاتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان سقز و کامیاران با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشحالم که امروز در جمع و خدمت مردم شریف و خونگرم استان کردستان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بهره‌مندی 98 درصدی جمعیت شهری کردستان از خدمات تصفیه فاضلاب خبر داد و افزود: این آمار از متوسط کشوری بالاتر است که  این نشان از توسعه یافتگی و توجه مردم به طرح‌های زیست‌محیطی است. 

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه امروز تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان کامیاران به عنوان نهمین تصفیه‌خانه فاضلاب استان کردستان به بهربرداری رسید، گفت: دو تصفیه خانه دیگر در شهرستان‌های دیواندره و دهگلان در حال ساخت و اجرا است. 

تصفیه‌خانه فاضلاب کامیاران با اعتبار 450 میلیارد ریال افتتاح شد‌وزیر نیرو: ‌‌17 هزار و 600 مگاوات به شبکه برق کشور افزوده شد

وی اذعان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان کامیاران با 6.6 دهم میلیون متر مکعب فاضلاب قبلاً مستقیم به آب‌های سطی وارد و موحب آلودگی زیست‌محیطی می‌شد.

جانباز بیان کرد: این تصفیه خانه با اعتبار 450 میلیارد ریال اجرا و جمعیت 76 هزار نفری این شهرستان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: همچنین پروژه طرح تصفیه‌خانه خطوط انتقال و آب‌رسانی از سد چراخ ویس به شهر سقز با ظرفیت 33 میلیون مترمکعب در شبانه‌روز و اعتبار 100 میلیارد تومان به بهربرداری ‌می‌رسد.

انتهای پیام/484/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مهندسی آب تصفیه خانه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است