Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» از ساعت ۱۴ آغاز شد.

دبیر جشنواره و چند تن از فعالان فرهنگی و هنرمندان در نخستین روز جشنواره، خود را به برج میلاد رساندند. در این دوره از جشنواره فیلم فجر، پردیس ملت و برج میلاد میزبان اهالی رسانه و هنرمندان برای اکران فیلم ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» دومین ساخته بلند کاوه صباغ زاده است. کاوه صباغ‌زاده با بازی در فیلم «سال‌های خاکستر» در سال ۱۳۶۷ وارد دنیای سینما شد.

پس از آن مدتی وی دستیار و برنامه‌ریز آثاری چون «صبحانه‌ای برای دو نفر»، «مارال»، «خانه کاغذی»، «راننده تاکسی» و... بود. صباغ زاده فیلمنامه‌های فیلم های کوتاهی چون «یازده و نیم»، «سر راه لوکیشن»، «نمی‌دونم فردا چی می‌شه»، «خواب زدگی»، «برشی کوتاه از یک واقعه» را نیز به رشته تحریر در آورده است. او سال ۱۳۹۵ در مقام کارگردان نخستین فیلم بلند خود را با نام «ایتالیا ایتالیا» به تهیه‌کنندگی خودش ساخت و روانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کرد.

بیشتر بخوانید

اعلام پرفروش ترین فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

در خلاصه داستان دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر از یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست...»

در «رمانتیسم عماد و طوبا» بازیگرانی چون حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی، سام ولی پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر رمانتیسم عماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز

پلیس رژیم صهیونیستی تصاویر لحظه تخلف خودروی حامل بن گویر که پس از عبور از چراغ قرمز واژگون شده است را منتشر کرد.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک