Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@03:30:02 GMT

سایه میناوند بر سر اخبار ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۱۱۹۹

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، با انتشار عکسی از آرامگاه مهرداد میناوند نوشت: پیکر زنده یاد میناوند در کنار مزار زنده‌یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده می‌شود. مزار زنده‌یادان جعفر کاشانی، همایون بهزادی، رضا احدی و منصور پورحیدری هم در همان ردیف قرار دارد.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص همدردی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با مردم ایران به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، شیخ سلمان با اظهار تاسف از این ماجرا نوشت:  بیماری همه گیر کووید ۱۹ بزرگترین چالش تاریخ معاصر بوده و خانواده فوتبال آسیا در غم از دست دادن یکی از ستاره‌های ورزشی واقعی خود که متأسفانه خیلی زود ما را ترک کرد، سوگوار است. مهرداد میناوند الهام بخش میلیون‌ها هوادار و بسیاری از بازیکنان نسل امروز بود، لطفاً همدردی عمیق و صمیمانه من را از طرف کل خانواده فوتبال آسیا به مناسبت درگذشت او بپذیرید.

صحبت‌های مهرداد میناوند خطاب به فرزند و پدرش نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکار نیوز فیلیمی از میناوند منتشر شده که در آن خطاب به فرزندش می گوید: برای من خیلی عزیزی و به تو افتخار می کنم. وی همچنین در این از زحمات پدر خود قدردانی و تشکر می کند.

پس از جذب المساکنی و حضور او در لیست العربی، به نوعی جدایی مهدی ترابی از این تیم قطری قطعی به نظر می‌رسد. در این مدت شایعات زیادی در خصوص مهدی ترابی و بازگشت او به پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی گفته شده ترابی در گفتگویی که با یحیی گل محمدی داشته، به او قول داده به پرسپولیس بر می‌گردد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکارنیوز، قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس، به محض ورود این بازیکن به تهران رسمی می‌شود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار ورزشی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پدر خاک فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا یحیی گل محمدی مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟