Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجهیزات بندری از محل تعهدات ۸۵ میلیون دلاری هندی ها در چابهار پس از ورود به بندر شهید بهشتی با حضور مقام های هندی و ایرانی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین رونمایی از این تجهیزات که ظهر امروز با حضور مقام های هندی و ایرانی برگزار شد، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: هندی ها به ورود ۸۵ میلیون دلار تجهیزات در بندر شهید بهشتی چابهار متعهد شده اند که از این میزان در مرحله نخست ۲ جرثقیل ساحلی ۱۴۰ تنی که از مدرن ترین و با کیفیت ترین تجهیزات بندری به شمار می روند وارد این بندر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که با ورود این تجهیزات میزان تخلیه و بارگیری سالانه در بندر شهید بهشتی تا ۲۰ میلیون تن ارتقا پیدا می کند، افزود: ۲ دستگاه جرثقیل ساحلی ۱۰۰ تنی دیگر نیز تا پایان امسال توسط هندی ها به تجهیزات بندر چابهار اضافه می شود و ۲ دستگاه دیگر نیز در سال ۱۴۰۰ وارد این بندر خواهد شد.

 


 

این مقام مسئول با بیان این که با ورود این تجهیزاتی محدودیتی در تخلیه و بارگیری کالا با توجه به ظرفیت ایجاد شده در بندر شهید بهشتی وجود نخواهد داشت، اذعان کرد: ارزش تجهیزاتی که در فاز نخست وارد بندر چابهار شد ۸.۵ میلیون دلار و معادل ۱۰ درصد تعهدات هند در زمینه تجهیزات در این بندر است که تا نیمه ۱۴۰۰، ۳۰ درصد از این تجهیزات ۸۵ میلیون دلاری وارد می شود.

به گفته وی، سرمایه گذاری هندی ها در بندر شهید بهشتی بر اساس توافقنامه ایران، هند و افغانستان، موسوم به چابهار صورت گرفته که در این  راستا نشست های متعددی  به منظور افزایش ترافیک کالا، خرید تجهیزات و تبادلات اقتصادی برگزار شده که تبادل حدود ۲۰۰ هزار تن کالا از طریق بندر چابهار از نتایج آن است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بندر شهید بهشتی ۸۵ میلیون هندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.

کد خبر 848941 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان