Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با بیان اینکه استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم گفت: ایران در توسعه راه خود را می‌رود، موضوع واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بزگترین کارهایی است که در کشور انجام می‌شود.

عباس رضایی، صبح امروز(یکشنبه-۱۲ بهمن ماه) در مراسم گرامیداشت دهه فجر در هنرستان کاردانش هنر آئین خور و بیابانک، اظهار کرد:  از این‌ که در یک مکان آموزشی حضور پیدا کرده‌ام، خوشحالم و امروز جایگاه هنرستان‌ها برای توسعه ضروری‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم، گفت: یکی از روش‌های شناخت مقایسه است و دستاورهای انقلاب را باید با آنچه قبل از انقلاب بود مقایسه کنیم. نمی‌گویم مشکل و معضلی نداریم، اما آنچه این مشکلات را پیش آورده بحث جداگانه‌ای است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تنها یک نظام الهی در دنیا شکل گرفته که آن هم جمهوری اسلامی ایران است. کل دنیا و نظام‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی و نظام الهی دست به توطئه می زنند و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هیچ کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی نیست.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم. ایران در توسعه راه خود را می‌رود و واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است. یکی از بهترین و بزرگترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد، ساخت واکسن کرونا است که این امر نشان می دهد ما از دنیا عقب نیستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رضایی گفت: نباید مشکلات مقطعی، ما را از دستاوردهای بی‌نظیر خودمان غافل کند، نباید به مسائل ظاهری استکبار نگاه کرد چرا که طبل تو خالی هستند.

استاندار اصفهان با حضور در گلستان شهدای شهر خور و بیابانک با شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت و با حضور در منزل شهید علیرضا خسروی، از شهدای خور و بیابانک با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد. همچنین زنگ انقلاب توسط استاندار اصفهان در هنرستان کاردانش هنرآئین خور و بیابانک به صدا درآمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا استانی شهرستانها استانی سیاسی استاندار اصفهان خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری طالبان و نیروهای امنیتی افغان در نزدیکی مرزهای ایران شهادت 2 مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان

دیگر خبرها

  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان