Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@06:24:56 GMT

روایتی از روزهای منتهی به انقلاب؛ طلوع فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۱۶۲۹

روایتی از روزهای منتهی به انقلاب؛ طلوع فجر

سرانجام وعده الهی به ثمر نشست و ابراهیم زمان بت شکن قرن، امام خمینی(ره) قدم به خاک پاک شهیدان گذاشت؛ آری، شکوه فریاد الله اکبر مردم در ۱۲ بهمن ۵۷ و فریاد برآمده از عمق جان امام، پیروزی بزرگ را بشارت می‌داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مجموعه کلیپ «در انتظار طلوع» روزهای منتهی به انقلاب را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام وعده الهی به ثمر نشست و ابراهیم زمان بت شکن قرن، امام خمینی(ره) قدم به خاک پاک شهیدان گذاشت؛ آری، شکوه فریاد الله اکبر مردم در 12 بهمن 57 و فریاد برآمده از عمق جان امام، پیروزی بزرگ را بشارت می‌داد.

گوینده: محمدرضا بانصری

تولید واحد چندرسانه‌ای صبح توس

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 12بهمن57 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها