Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن، یکی از افراد باسابقه در فعالیت های اقتصادی کارخانه ذوب آهن است که حالا کوله بار تجربه هایش را برای ورزش گشوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی فریدونی در حالی جانشین جواد محمدی در سمت مدیرعاملی ذوب آهن شد که اگر چه سابقه مدتی حضور در هیئت مدیره این باشگاه را تجربه کرده، اما بیشتر رزومه کاری اش به مدیریت و فعالیت در حوزه‌های اقتصادی کارخانه ذوب آهن بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فریدونی همواره ارتباط خوبی با ورزش و اهلش داشته و به ارتباط اقتصاد و ورزش حرفه‌ای دارد.

او که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد علوم اقتصادی ادامه داده تجربه فراوانی از سال‌ها حضورش در بخش‌های استراتژیک اقتصادی کارخانه‌ای مانند ذوب آهن دارد. از سوابق فریدونی می‌توان به مدیریت امور اقتصادی ذوب‌آهن اصفهان، ریاست اداره برنامه ریزی مالی و اعتبارات ذوب‌آهن اصفهان، حضور به عنوان مدیر سرمایه گذاری و امور سهام و فعالیت به عنوان مدیر راهبردی شرکت‌ها و امور مجامع ذوب‌آهن اشاره کرد.

مرداد ۹۸ فریدونی با حکم منصور یزدی زاده، رئیس کارخانه ذوب آهن به عضویت هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت درآمد. او در جریانات تابستان و در زمان جدایی سعید آذری نیز حضور داشت، حتی بر اساس برخی شنیده او از معدود طرفداران ابقاء آذری در سمت مدیرعاملی بود.

با این حال فریدونی بارها و عناوین مختلف نشان داد دل خوشی از حضور جواد محمدی ندارد و حتی یکبار با اشاره غیر مستقیم به واژه "امضاهای اجاره‌ای" به نظر می‌رسد به محمدی کنایه زده بود. اواسط فصل گذشته با بیماری جواد محمدی و در شرایطی که به نظر می‌رسید کار او در این باشگاه به پایان رسیده، حتی از فریدونی به عنوان گزینه جانشینی او نام برده می‌شد که البته میسر نشد.

چندی بعد و زمانی که مشخص شد میودراگ رادولوییچ به ایران باز نمی‌گردد، فریدونی و جمشیدی که انتخاب رحمان رضایی را گزینه ۵ و ششم باشگاه می‌دانستند، از هیئت مدیره کنار گذاشته شدند تا راه برای حضور این مربی جوان باز شود.

فریدونی را می‌توان از معدود مدیران ورزشی ایران دانست که آشنایی کاملی با درآمدزایی در باشگاه‌های جهان دارد که احتمالاً با حضورش در ذوب آهن راه جدیدی در فعالیت اقتصادی این باشگاه باز خواهد کرد. او همچنین تسلط خوبی بر مشکلات و شرایط ویژه باشگاه‌های صنعتی دارد که می‌تواند او را در پیشبر ذوب آهن در سنگلاخ‌های پیش رو یاری کند و باید دید که آیا ذوب آهن با مجتبی فریدونی احیا خواهد شد؟

کد خبر 472036

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مجتبی فریدونی جواد محمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی

علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی‌عسگری شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت