Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری پیش از ظهر یکشنبه و در اولین روز از دهه مبارکه فجر ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمات نظام در طول دوران حیات پر برکتش در کشور را بی نظیر دانست و اظهار داشت: استقلال کشور و عدم وابستگی به کشورهای سلطه خون بهای شهدای گرانقدر و استقامت و بصیرت ملت بزرگ ایران است که باعث شده امروز کشور ما در منطقه و معادلات بین المللی به عنوان یک شاخص مورد توجه ملت‌های آزاده جهان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تعداد ۶۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶,۷۷۸,۶۱۰ میلیون ریال شامل ۱۹پ روژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۳۳۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۷,۸۳۰ میلیون ریال، ۱۱ پروژه گلخانه به مساحت ۱۳۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۷۱ میلیون و ۱۰۰ میلیون ریال و ۶ و احد صنعتی در بخش‌های مختلف اقتصادی در ایام الله دهه مبارکه فجر در شهرستان ورامین به بهره برداری می‌رسد که امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه خواهیم بود.

لازم به ذکر است با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران و مسئولان محلی ۱۰ پروژه شامل طرح آبیاری تحت فشار ۷۶ هکتاری روستای آبباریک، ساختمان بهداشت، سه واحد گلخانه در شهرک حصار گلی، دو واحد تولید شمش سرب، مدرسه سه کلاسه امام جواد (ع) روستای قلعه بلند، ساختمان اداری و فناوری شهرک صنعتی سالاریه و فرهنگسرای شهید سلیمانی روستای عبدل آباد کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

کد خبر 5135402

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر ورامین استانداری تهران دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد انقلاب اسلامی ایران اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز