Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی با انتشار یک استوری نسبت به پنالتی گرفته شده برای تیم ماشین سازی در دیدار مقابل پرسپولیس اعتراض کرده است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / سیامک نعمتی استوری جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، روز گذشته تیم های ماشین سازی و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سرخ ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هر دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند. اعضای تیم ماشین سازی معتقد بودند گل اول پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده و در آن سو سرخ پوشان هم به پنالتی ماشین سازان معترض بودند.

حالا سیامک نعمتی هم در همین راستا یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

استوری جدید سیامک نعمتی

 

اخبار داغ 

بازیکنان استقلال ناراضی از مشکلات مالی / پیغامی که به گوش محمود فکری هم رسید مهدی طارمی موثرترین مهاجم پورتو از سال 2015 / گزارش روزنامه پرتغالی داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیامک نعمتی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی