Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره سوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفند در کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این پنجره به مصاف قطر و عربستان خواهد رفت.

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان قرار است از جمعه ۱۷ بهمن ماه زیر نظر مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال روز سه شنبه از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال اعلام خواهد شد. البته بازیکنانی هستند که برای حضور در اردوی تیم ملی مشکلاتی دارند.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حامد حدادی را برای پنجره سوم هم به دلیل شرایط سخت قوانین کرونایی کشور چین در اختیار نخواهیم داشت. خیلی حامد حدادی دوست دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، اما به دلیل سخت‌گیری‌های کشور چین اگر بخواهد به ایران بیاید در برگشت با مشکل مواجه خواهد شد چراکه باید ۳ هفته تا یک ماه در قرنطینه بماند بر همین اساس نمی‌تواند به اردوی تیم ملی ملحق شود.

او درباره بهنام یخچالی هم گفت: امیدواریم بهنام یخچالی هم سلامتی خود را به دست آورد و در صورت امکان بودن به اردوی تیم ملی ملحق شود. در درجه اول سلامتی بازیکنان برای ما مهم است، کادر فنی تیم ملی هم تمام شرایط یخچالی را زیر نظر دارد تا در صورت بهبودی یخچالی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود. ما مکاتبات خود برای حضور او در تیم ملی انجام داده‌ایم و جواب باشگاه او هم مثبت بوده است فقط تنها چیزی که است مصدومیت او است که برطرف شود به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

دلایل غیبت ۳ ملی پوش بسکتبال ایران در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت ها بسکتبال کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال ایران حامد حدادی بهنام یخچالی اردوی تیم ملی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا