Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:40:57 GMT

افتتاح ۴ زمین فوتبال در خراسان رضوی در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۳۱۵

افتتاح ۴ زمین فوتبال در خراسان رضوی در دهه فجر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نسبت به دو سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان کاهش اعتبار داشته ایم و در نتیجه کمک‌های اداره کل و فدراسیون بسیار ناچیز خواهد بود.

فرزاد فتاحی در مجمع سالانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: افتخارات ورزشکاران بر کسی پوشیده نیست و در تمام رشته‌های ورزشی، خراسان رضوی جز سرآمدها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش صخره‌نوردی می‌توان از احسان اسرار نام برد که مایه مباهات ورزش استان است. رشته کوهنوردی در کنار زیبایی‌هایش، پرورش دهنده‌ انسان‌های بزرگ بوده است.

وی افزود: یکی از کارهایی که از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان انتظار داریم، همگانی کردن کوهنوردی است که موجب توسعه این رشته ورزشی خواهد شد. همچنین نباید از فعالیت‌های رشته‌های موازی که باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات شدند، غافل شد. امیدوارم با نظارت بیشتر در گروه‌های کوهنوردی، بتوانیم افراد علاقه‌مند را در قالب باشگاه‌ها سازماندهی کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی صخره‌نوردان و کوهنوردان، تکمیل سالن صخره‌نوردی است باید بگویم که علی‌رغم کاهش شدید اعتبارات، ساخت سالن تکمیل شده و  آماده نصب دیوار صخره‌نوردی است.

فتاحی با اشاره به افتتاح سالن صخره‌نوردی در چند ماه آینده، تصریح کرد: اگر صحبت‌های لازم انجام و موافقت مسئولان گرفته شود، شاید بتوانیم جابجایی اعتبارات داشته باشیم تا سالن را به مرحله افتتاح برسانیم. برای این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم و از وزارت نفت هم اعتبار دریافت کردیم.

وی افزود: در نیشابور یک سالن اختصاصی صخره‌نوردی در حال احداث داریم. مجری این پروژه، سازمان بسیج سازندگی است و از سال گذشته، اسکلت سالن ساخته شد، اما امسال اعتباری برای تکمیل این طرح نداریم و سعی می‌کنیم با کمک سازمان بسیج سازندگی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در سال ۱۴۰۰ این پروژه را هم به افتتاح برسانیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی تشریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون، ۴۱ سالن ورزشی، ۳ استخر سرپوشیده، ۴ استادیوم بزرگ ورزشی و ۸۸ زمین چمن فوتبال در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و در مجموع ۹۸ هزار متر مربع فضای ورزشی به ارزش ۱۲۲ میلیارد تومان به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

 فتاحی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۵۰ پروژه ورزشی در دست احداث داریم که برای آن حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته ایم. بسیاری از از آن‌ها به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده‌اند و امیدوارم تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد. در دهه فجر دو خانه جوان در نیشابور و گناباد و چهار زمین فوتبال در سطح استان افتتاح خواهد شد. موارد مذکور در جهت توسعه زیرساخت‌های استان صورت گرفته است.

 وی با اشاره به کاهش اعتبارات و بودجه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان برای کمک به هیات‌های ورزشی، خاطر نشان کرد: طی دو سه سال گذشته به دلیل شرایط خاص اقتصادی، بخش عمده‌ای از منابع دولتی کم شده اما سعی کردیم که با چنین شرایط سخت مالی، موارد فوق را به نتیجه برسانیم، البته نتوانستیم به تمام اهدافمان در تکمیل و افتتاح پروژه‌های ورزشی استان برسیم.  

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: در سه سال گذشته اعتبارات استان کاهش چشم‌گیری داشته به طوری که در سال ۹۷، ۱۷ میلیارد تومان بوده و در سال ۹۸، به ۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده و امسال هم فقط ۲.۶ میلیارد تومان اعتبار داشتیم. کمک‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار ناچیز خواهد بود نتیجتا جذب اسپانسر و خیران یکی از راه‌های ایجاد اعتبار پایدار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش و جوانان خراسان رضوی کل ورزش و جوانان صخره نوردی اداره کل سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی