Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به کاخ رسانه همچون سالهای گذشته با مشکلات فراوانی آغاز شد.

خبرگزاری میزان - سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران با اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» آغاز به کار کرد. 

***استقبال كم رمق اهالى رسانه از فيلم نخست 

آنچه اما بیش از اکران این فیلم سینمایی در مهد حاشیه‌ها قرار می گرفت را باید در استقبال کم رمق اهالی رسانه از روز نخست این رویداد سینمایی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

***عدم رعايت پروتكل در روز نخست جشنواره

از سویی با وجود اعلام رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در این دوره از جشنواره، از هیچکدام از مخاطبان برج میلاد تهران تست اکسیژن و یا تب گرفته نمی شد، این در حالی بود که برج میلاد با تغییر حالت صندلی‌های سالن نمایش خود قرار بر رعایت کامل نکات بهداشتی بر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داشت.

از سویی امسال و بنا به رعایت پروتکلهای بهداشتی تمامی اقلام پذیرایی برای اهالی خبر و هنرمندان تعطیل شده بود اما این اتفاق در حالی رخ می داد که در طبقه دوم سالنها همایش ها که محل استراحتی برای اهالی خبر بود، کارکنان این مجموعه و برخی دیگر از مسئولین مشغول صرف ناهار بودند، اتفاقی که به طور کامل مخالف پروتکلهای اعلام شده از سوی دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم بود. 

***فرصت كوتاه عكاسان

از سویی یکی از مشکلات بزرگ کاخ رسانه برای هنرمندان فرصت کوتاه عکاسان برای عکس برداری در مراسم فوتوکال بود، اتفاقی که بسیاری از عکاسان را ناراحت کرده بود، نکته عجیب تر کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر اما عدم پذیرش خبرنگاران در طبقه همکف سالن نمایش بود.

تمامی خبرنگاران ملزم بودند برای تماشای آثار به بالکن سالن همایشهای برج میلاد مراجعه کنند، در حالی که اکثریت صندلی های طبقه همکف سالن نمایش فیلم خالی بود، مشخص نیست چرا در سالنی که برای اهالی رسانه و خبرنگاران تخصیص داده شده آنها باید کمترین و بدترین محل تماشای فیلم را در اختیار داشته باشند. 

نبود محل مناسب براى خبرنگاران 

دیگر مشکل مرکز هنرهای برج میلاد به عنوان کاخ رسانه نبود محلی مناسب برای اسکان خبرنگاران برای پوشش اخبار بود، شاید به دلیل رعایت پروتکلها بتوان نبود کامپیوتر در مجموعه را نوجیه کرد اما نکته عجیب آنجا بود که هیچ محلی برای اتصال به برق در این محل وجود نداشت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما جشنواره فیلم فجر برج میلاد کاخ رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش