Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:15:47 GMT

مسی در بازی انتقامی؛ حمله به تاج و تخت سوارز

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۳۴۵۲

مسی در بازی انتقامی؛ حمله به تاج و تخت سوارز

لیونل مسی امشب برابر بیلبائو دو هدف خاص را دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب یک دیدار انتقامی را پیش رو دارد. آبی اناری ها پس از یک ماه در خانه بازی دارند و حریف نیز اتلتیک بیلبائو است. همان تیمی که دو هفته پیش توانست در فینال سوپرکاپ بر بارسا پیروز شود.

دیداری که برای لیونل مسی نیز اهمیت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین بار است که بارسا و بیلبائو در فصل جاری به میدان می روند. در بازی رفت لالیگا بارسا توانست در سن مامس 2-3 برنده شود ولی در فینال سوپرکاپ بیلبائو بود که 3-2 پیروز شد.

 

 

 

 

 لیونل مسی می تواند امشب گل شماره 650 خود با پیراهن بارسا را به ثمر برساند. او 754 بازی برای بارسا انجام داده که 455 تایش در لالیگا بوده است. 118 بازی در لیگ قهرمانان، 54 بازی در کوپا دل ری ، 14 بازی در سوپرکاپ اسپانیا، 3 بازی در سوپرکاپ اروپا و 5 بازی در جام جهانی باشگاه ها.

 

بیلبائو پنجمین تیمی است که از لیونل مسی بیشترین گل را دریافت کرده است. مسی در 39 بازی توانسته 26 گل به حریف باسکی بزند. مسی هرگز در لالیگا برابر بیلبائو بازنده نشده است؛ 26 بازی در لیگ که حاصل کار 20 برد و شش تساوی برای بارسا بوده است. او 4 بار برابر بیلبائو مغلوب شده که دو تا در کوپا دل ری و دو تا هم در سوپرکاپ اسپانیا بوده است.

 

 

 

 

مسی در جدول گلزنان لالیگا پشت سر لوئیس سوارز و النصیری با 11 گل قرار دارد و با یک دبل می تواند از هر دو پیشی بگیرد و موقتا ال پیچیچی شود.

 

او فصل جاری در لالیگا دروازه ویارئال، بتیس(2بار)، اوساسونا، لوانته، والنسیا، وایادولید، بیلبائو(2بار) و گرانادا(2بار) را باز کرده است. مسی پس از محرومیت در بازی برابر الچه امروز می تواند برابر بیلبائو به میدان برود.

 

لیونل مسی اتلتیک بیلبائو لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی اتلتیک بیلبائو لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا برابر بیلبائو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری خود گفت بازی برابر بارسا ارزش تماشا دارد؛ چون ممکن است تاریخی شود. 

حق با او است؛ چرا که خیرونا در صورت پیروزی، بالاتر از بارسا قرار خواهد گرفت و در 4 هفته پایانی این شانس را دارد که نایب‌قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. خیرونا راهی لیگ قهرمانان می‌شود که اتفاقی تاریخی است و اگر بالاتر از بارسا فصل را تمام کند، رکوردی 82 ساله را نیز خواهد شکست.

در تاریخ لالیگا 82 سال است که بارسا همواره توانسته تیم اول منطقۀ کاتالونیا باشد و بالاتر از تیم‌های دیگر این منطقه در جدول قرار گرفته است. آخرین‌بار در فصل 42-1941 بود که بارسا با قرار گرفتن در ردۀ دوازدهم، سه پله پایین‌تر از اسپانیول ایستاد و آبی و سفیدها بهترین تیم کاتالونیا شدند. 

قبل از این تاریخ نیز سه بار اسپانیول در فصول 40-1939، 35-1934 و 33-1932 توانسته بود بالاتر از بارسا در جدول قرار بگیرد. خیرونا می‌تواند به اولین تیم بعد از اسپانیول تبدیل شود که بارسا را در لالیگا به زیر می‌کشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، غرور بارسا را جریحه‌دار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!