Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از حضور موثر پژوهشگران این مرکز در کمیسیون تلفیق و انتقال پیشنهادات و نقطه نظرات به نمایندگان عضو کمیسیون تشکر کرد.

متن نامه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر زاکانی

ریاست محترم مرکز پژوهش‌ها مجلس

سلام علیکم

همانگونه که استحضار دارید بنده از پژوهشگران آن مرکز و سال‌ها درگیر تحلیل و ارایه پیشنهاد برای لایحه بودجه بوده‌ام با این همه در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰، گزارشات دقیق‌تر و کارشناسی‌ شده‌تری از سوی آن مرکز ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور موثر پژوهشگران آن مرکز در کمیسیون تلفیق و انتقال پیشنهادات و نقطه نظرات به نمایندگان عضو کمیسیون، موجب شد تا گام‌های موثری جهت اصلاح ساختار و جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ برداشته شود.

بر همین اساس شایسته است از پژوهشگران و صاحبنظران آن مرکز تقدیر شایسته‌ای به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس بودجه مجلس مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی لایحه بودجه بودجه 1400 عضو کمیسیون مرکز پژوهش آن مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان