Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:43:54 GMT

همه با هم در مراسم ختم مجازی مهرداد میناوند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۳۰۲

باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری مراسم ختم مجازی برای مهرداد میناوند است

باشگاه پرسپولیس مراسم ختم مهرداد میناوند را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش طرفداری، ویروس منحوس حالا سبک زندگی را تغییر داده و برای یادبود چهره های دوست داشتنی مان نیز اجازه نمی دهد کنار هم جمع شویم. همین موضوع باعث شد خانواده مهرداد میناوند در اقدامی شایسته مراسم سوم و هفتم را برگزار نکنند و هزینه اش را صرف امور خیریه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری مراسم مجازی به پاس مهرداد میناوند بوده و قرار است مراسم ختم مهرداد میناوند را عصر روز دوشنبه به صورت مجازی در لایو اینستاگرام و کانال رسمی پرسپولیس برگزار کند.

این مراسم ختم مجازی فردا از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

همین موضوع باعث شده تا دوستان و دوست داران مهرداد میناوند و همین طور هواداران پرسپولیس با به راه انداختن هشتگ #بدرود_مهرداد کمپین مجازی را راه اندازی کرده و تلاش کنند مراسمی در شان نام مهرداد میناوند برگزار شود.

روزی که قرار بود مهرداد نازنین را به خاک بسپانرد به خواست خانواده مهرداد میناوند از شما خواستیم به بهشت زهرا نروید تا ناخواسته باعث شیوع کرونا نشوید اما امروز از شما می خواهیم به کمپین بدرود مهرداد بپیوندید و فردا در ختم مجازی میناوند شرکت کنید تا یک یادبود در شان این ملی پوش فقید برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید:

رابطه مهرداد میناوند و علی کریمی | یک رفیق مثل جادوگر

مراسم یادبود مهرداد میناوند در ورزشگاه درفشی فر / عکس

اقدام تحسین برانگیز کانون هواداران پرسپولیس

بنرهای مهرداد میناوند مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس

بزرگ مثل خانواده مهرداد میناوند

 

اخبار داغ 

علی انصاریان به هوش آمد و سراغ مهرداد میناوند را گرفت روایت یک شاهد عینی از شایعه درگیری در اردوی استقلال داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهرداد میناوند ختم مجازی مراسم ختم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود