Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هم‌زمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۹۹، بعدازظهر امروز آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های شهرستان سمنان با حضور استاندار سمنان و سایر مسؤولان برگزار شد.

استاندار سمنان در این آیین با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی و اقداماتی خوب توسط دولت در زمینه توسعه شهرستان‌ها صورت گرفته است، گفت: در دهه فجر سال جاری، یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و ۸۷۰ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می‌شود که در این برهه زمانی بسیار ارزشمند است و شهرستان سمنان نیز در این میان از این دست اقدامات توسعه‌ای بی‌نصیب نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آشناگر ادامه داد: در شهرستان سمنان و در این مقطع، ۶۳ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۴ پروژه با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که بسیار ارزنده است.

وی بیان کرد: توسعه استان سمنان در همه جهات موردتوجه است و در حال حاضر این استان، بخشی از نقش فرامنطقه‌ای خود را ایفا می‌کند؛ رشد جمعیت شهری ما در حال افزایش بوده و جاذب مهاجرت هستیم؛ طبیعتاً ناگریز هستیم با این مؤلفه‌ها خدمات را در استان و به‌واسطه افزایش جمعیت، ارتقاء داده و بهبود بخشیم.

استاندار سمنان ضمن تأکید بر این مطلب که تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تا آخرین لحظه تلاش کنند تا فعالیت‌ها به ثمر بنشیند و بتوانیم ارائه خدمت مطلوب به مردم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم قدم‌های خوبی که برای توسعه شهر ازجمله تأمین زمین و احداث تالار مرکزی سمنان در حال پیگیری است، به ثمر بنشیند.

آشناگر اضافه کرد: تالار مرکزی سمنان پروژه‌ای ارزنده با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است که در مرحله نخست ۱۵ میلیارد تومان برای شروع عملیات اجرایی احداث در نظر گرفته شده و تا پایان سال شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع و طی سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان کمک‌حال دولت بودند و مساعدت‌های مطلوبی نیز از سوی دولت در قالب تسهیلات به این امر در استان اختصاص یافت

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این آیین اظهار کرد: امروز در این آیین، با حضور استاندار سمنان و به‌صورت هم‌زمان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا، تمامی طرح‌ها افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی بخشی از پروژه‌ها کلید می‌خورد.

نادر فخری ادامه داد: مدیران استان و شهرستان در سال گذشته تلاش‌های خوبی داشتند و برخلاف تصور دشمنان و شبکه‌های ضدانقلاب که تزریق ناامیدی می‌کردند، اقدامات مؤثری صورت گرفته است که امروز شاهد بهره‌برداری از این خدمات هستیم.

وی اضافه کرد: این تلاش‌ها و خدمات مؤثر باید در قالب اطلاع‌رسانی مناسب و مطلوب، انعکاس یافته و مردم از این اقدامات آگاهی پیدا کنند؛ این مقوله باعث افزایش رضایتمندی، اعتماد و امیدآفرینی بین آحاد اقشار جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه امروز و در این آئین در شهرستان سمنان با دستور استاندار سمنان، ۷۷ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: از این تعداد ۴۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۳ میلیارد تومان و ۱۴ پروژه سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ‌بر ۳۳۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فخری تصریح کرد: همچنین ۱۴ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۹۹ در شهرستان سمنان با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه مجتمع فرهنگی سمنان نیز در دست پیگیری است و تا پایان هفته انتخاب پیمانکار انجام و بعد از دهه فجر، کلنگ مجتمع بزرگ فرهنگی سمنان به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مدارس خوبی برای استان سمنان و کشور ساخته می‌شود؛ در استان سرانه آموزشی استاندارد در حال بهبود است.

سعید هژبری با بیان اینکه در بحث احداث مجتمع‌های آموزشی، جزو یکی از استان‌های پویا و سرآمد کشور هستیم، اضافه کرد: پنج باب مجتمع آموزشی با استاندارد مدیریت سبز در استان سمنان در حال اجراست که ۳ باب از این مجتمع‌ها بالغ‌بر ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارند.

وی تأکید کرد: ۱۹ پروژه مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در حال اجراست که تلاش داریم تا مهرماه سال آینده، ۷۲ کلاس درس به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: امروز نیز آموزشگاه ۹ کلاسه شهدای بانک ملی سمنان با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع جایگزین فضای تخریبی شده است.

هژبری خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجتمع چهار میلیارد تومان هزینه شد که ۴۰۰ میلیون تومان آن از محل مسؤولیت‌های اجتماعی بانک ملی تأمین شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان انقلاب اسلامی افتتاح دهه فجر اعتباری بالغ شهرستان سمنان استاندار سمنان میلیارد تومان استان سمنان سمنان نیز کلنگ زنی دهه فجر هم زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج

شهردار سنندج از کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست مدیران و معاونان شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد، اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به‌دلیل محدودیت‌های مالی و همچنین گستره انتظارات مردم بسیار سخت است.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری را بر ۳ مبنای امور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف کرده‌ایم که امیدواریم با اجرای آن‌ها زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم سازیم. شهردار سنندج خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب انجام شده است که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما این‌ها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود. رشیدی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، ادامه داد: همگام‌سازی و به‌روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که آغاز شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته که قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی و کاهش فساد اداری خواهد بود. وی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم. شهردار سنندج تصریح کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از پانزدهم اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد. رشیدی افزود: در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم. وی با اعلام اینکه در راستای افزایش سرانه فضای سبز طی سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت که امسال نیز استمرار خواهد داشت، گفت: اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس و پارک‌های درون محلی در سال گذشته انجام شد و پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی دیگر برای امسال برنامه‌ریزی شده است. شهردار سنندج اضافه کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی را در سال جاری انجام خواهیم داد. کد خبر 748851

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود