Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این آیین شرکت ‌کنندگان پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه‌های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا را گرامی داشتند.

امام جمعه بهاباد دراین آیین با تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان پاک این سرزمین با درک عمیق خود در هشت سال دوران دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت جان دادند تا راه انقلاب به سوی تکامل و پیشرفت باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: امروز ایستادن در برابر زورگویی قدرت های پوشالی نیازمند فداکاری و ایثار است که کامل ترین نوع آن در شهادت متبلور می شود که شهدا در این مسیر به کمال رسیدند.

رونمایی از دیوارنگاره سردار دل‌ها

 همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، دیوارنگاره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، درشهرک ولیعصر (عج) بهاباد با حضور معان سیاسی امنیتی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا ، این دیوارنگاره طی مدت یکماه توسط هنرمندان بهابادی فاطمه نفیسی و علیرضا رزاقی و همکاری حوزه مقاومت شهید محلاتی و پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) اجرا شده است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد و شهرستان در دوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

برچسب‌ها شهدا بهاباد قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا بهاباد قاسم سلیمانی شهدا بهاباد قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم