Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز قم با بیان اینکه رویداد دهه فجر در دنیا بی نظیر بوده است و امیدواریم با شکل گرفتن نظام اسلامی در ایران و ادامه آن تا تمدین نوین اسلامی، نظام اسلامی به صاحب اصلی آن تحویل داده شود، گفت: هر ساله در ایام الله دهه فجر، شاهد برگزاری برنامه‌های باشکوهی در سطح کشور هستیم که امسال به دلیل شرایط حاکم بر کشور و محدودیت‌های کرونایی، با شیوه اقتضایی و سلامت محور این برنامه‌ها ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به فعالیت ۲۴ کارگروه تخصصی متشکل از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف به مناسبت ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در سطح کشور فعالیت می‌کنند، افزود: امسال با بیش از ۴۲ هزار برنامه، فعالیت،  و مراسم شاهد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خواهیم بود.


لطفی گفت: تفاوت برگزاری مراسم‌های امسال با سال‌های گذشته این است که به صورت نمادین و جمعیت حداقلی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این که پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه در ۱۹ هزار گلزار شهدای کشور مراسم تکریم شهدا برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم شامل غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب در سراسر کشور خواهد بود.

او  با اشاره به این که جشن ویژه‌ای در شب بیست و دوم از ساعت ۲۰ با محوریت اماکن مقدسه در آستان قدس رضوی، شاهچراغ در شیراز، حرم مطهر حضرت معصومه در قم و بقاع متبرکه با عنوان جشن بزرگ صبر و شکر برگزار خواهد شد، گفت: در برنامه «لطف مادر» نیز همه دل‌ها روانه مکان‌های مقدس و امامزاده‌ها خواهد شد تا ویروس کرونا از بین برود.


لطفی با بیان این که در سال‌های گذشته دهه فجر مقارن با ایام فاطمیه بود، اما امسال در ایام الله دهه فجر، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و سالروز میلاد امام خمینی است، افزود: امسال دهه فجر مقارن با مراسم شادی اهل بیت (ع) شده و به برنامه‌های این دهه طراوت و شادابی ویژه‌ای می‌دهد.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که بخشی از برنامه‌های اساسی گرامیداشت ایام الله دهه فجر به صورت مجازی با همکاری کارگروه فضای مجازی و با مسئولیت شورای عالی فضای مجازی کشور به سمع و نظر مردم خواهد رسید، افزود: گروه‌های فعال بسیاری در عرصه فضای مجازی با تولید محتوا در این ایام فعالیت خواهند کرد و می‌خواهیم به دنیا پیام بدهیم که مردم همچنان در مسیر خودشان ایستاده‌اند.


او  با بیان این که رهبر معظم انقلاب و امام خمینی همواره تاکید داشتند که بزرگداشت دهه فجر با عظمت تمام همانند دیگر اعیاد و مراسم‌های مذهبی برگزار شود، ادامه داد: تمام مساجد به عنوان یک وظیفه دینی، برنامه‌های گرامیداشت در این ایام برگزار می‌کنند که در کارگروه ویژه مساجد برنامه‌های مختلفی با همکاری تشکل‌های مردمی و با حضور سخنرانان ملی از شب دوازدهم تا شب پایانی ایام الله دهه فجر اجرا خواهند شد.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این که پارسال در چهار هزار روستا راهپیمایی برگزار شد که این نشان از آگاهی و بصیرت بالای مردم غیور ایران در روستا‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پدیده بی نظیر است و هر ساله مردم در ۱۲۰۰ شهرستان جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا به میدان می‌آیند و همیشه مردم در تمام زمان‌ها و مقاطع مختلف پای کار بودند.

شعار دهه فجر ۹۹


لطفی با تاکید بر این که امسال در سراسر کشور راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد، افزود: شعار دهه فجر امسال، «انقلاب اسلامی بالنده، مقتدر، چون کوه استوار است» خواهد بود.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلزار شهدا دهه فجر انقلاب اسلامی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سوژه یک گروهی از شرکت‌کنندگان در برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار زیاده روی در خوردن مشروبات الکی بود که از قضا سانسور هم نشد و به گروهی که اجرا کرده بود، دویست امتیاز داده شد. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان