Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارش امروز (یک‌شنبه) خود اعلام کرد شهروندان اتریشی در واکنش به محدودیت‌های کرونایی وضع‌شده به خیابان‌ها آمده و اعتراض کردند.

این معترضان امروز در وین با پلیس درگیر شده‌اند. پلیس اتریش هفته جاری اعتراضات را به‌دلیل آن‌که شهروندان فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند و ماسک بر صورت نداشتند محدود کرده و اجازه برگزاری آن‌ها را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این افراد که بیشتر وابسته به یک گروه راستگرای افراطی در اتریش هستند امروز به خیابان‌ها آمدند و با پلیس ضد شورش این شهر درگیر شدند.

اتریش در حال حاضر سومین مرحله از قرنطینه کرونایی را پشت‌سر می‌گذارد و اکثر مغازه‌ها و کسب‌وکار‌های مختلف آن تعطیل شده‌اند.

این گروه راستگرای افراطی محدودیت‌های جدید وضع‌شده را «دیوانگی کرونایی» نامیدند و رهبر آنها نیز نظرات ضدونقیضی درباره واکسن کرونا مطرح کرده است.

پلیس اتریش تاکنون شمار افراد حاضر در میدان اصلی این شهر را ۵ هزار نفر اعلام کرده است.

منبعی از رویترز شاهد بازداشت برخی افراد حاضر در این اعتراض ازسوی پلیس بوده و تعداد افراد را نیز هزاران نفر تخمین زده است. البته پلیس نیز گزارش دستگیری برخی افراد را اعلام کرده، اما تعداد آن‌ها را مشخص نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ویروس کرونا کرونا در اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو

هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا