Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور اندک مردم و رعایت کامل  ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستایی این شهرستان برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به جای راهپیمایی همایش خودرویی، موتورسواری و دوچرخه سواری انجام خواهد شد، از مسئولان شهرستان خواست با حضور ابواب جمعی و خودرو‌های اداری در این همایش باشکوه شرکت کنند.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح ۶ باب خانه محروم، اهدای ۱۶ فقره جهیزیه برای نوعروسان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر محرومیت زدایی شیوع ویروس کرونا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است