Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: در دهه مبارک فجر 70 پروژه با اعتباری بالغ بر137 میلیارد تومان در رفسنجان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

"مجید فصیحی هرندی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و آسفالت 65 هزار متر مربع معابر روستایی با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت 63 هزار مترمربع معابر شهری با اعتبار 6 میلیارد و 900 میلیون تومان و افتتاح دو بوستان شهری و روستایی با اعتبار 850 میلیون تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان به بهره می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح دو مدرسه با مشارکت خیرین و دولت با هزینه 5 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام شاهد افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه های عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتبار 53 میلیارد تومان خواهیم بود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: در ایام فرخنده دهه فجر امسال تعداد پنج پروژه عمرانی دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان با اعتبار 22 میلیارد و 800 میلیون تومان، سه پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور رفسنجان با اعتبار 800 میلیون تومان و همچنین 1700 مترمربع ساختمان سازی در حوزه بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار 3 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

فصیحی هرندی ادامه داد: برق رسانی و رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر با اعتبار 14 میلیارد و 600 میلیون تومان، تامین آب و احداث مخزن شرکت آب و فاضلاب با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: بهره برداری از چهار طرح تولیدی صنعتی با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، بهره برداری از سه واحد دامداری با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی روستایی با اعتبار 700 میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال آغاز می شود.

فصیحی هرندی یادآور شد: در مجموع در دهه مبارک فجر امسال، 70 پروژه با اعتباری بالغ بر137 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مراسم های افتتاحیه با حضور حداقل افراد برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، حداقل شرکت کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های دهه فجر در شهرستان در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دهه فجر رفسنجان با اعتبار دهه مبارک فجر میلیارد تومان میلیون تومان بهره برداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه