Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مکتب انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر دنیا را از دو قطبی مادی و زر و زور خارج کرده است.

بهروز ندایی در آیین استانی زنگ انقلاب که با حضور مسئولان در مدرسه پورسینای اردبیل نواخته شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی شرایط کشور ما شبیه به بردگی بود که استکبار شرق و غرب تمام کشورهای دنیا را به سیطره خود درآورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عقب‌ماندگی علمی، اقتصادی و سیاسی ایران را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: کشور ما به صورت کامل وابسته به شرق و غرب بود و ما در تصمیم‌گیری‌ها نیز استقلال واقعی را نداشتیم.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با شروع انقلاب اسلامی جهان به یک نظام سه قطبی تبدیل شد و ایران اسلامی سردمدار حاکمیت ملی مستقل و عزتمندانه لقب گرفت و به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی کشور ما به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای و جهانی تبدیل شد.
ندایی یاد و خاطره امام راحل را در پایه‌گذاری و بنیان‌ نهادن انقلاب اسلامی یادآور شد و افزود: نسل امروز به ویژه دانش‌آموزان باید با مقایسه شرایط کنونی کشور با قبل از انقلاب به پیشرفت‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،‌ هنری، ورزشی و... پی برده و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به عینه مشاهده کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سالجاری به رغم همه تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و شیوع بیماری کرونا ما در همه حوزه‌ها دستاوردهای خوبی را به دست آوردیم به طوریکه در مهار بیماری کرونا به رغم شرایط خاص استان در شناسایی 116 هزار افراد بالای 60 سال و بیماران خاص و زمینه‌ای، تلاش کردیم تا کنترل بیماری کرونا را انجام داده و تلفات را به حداقل برسانیم.


ندایی یکی از نعمات انقلاب اسلامی را برخورداری ملت ایران از زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه گاز، برق، آب شرب و سایر بخش‌ها اعلام کرد و ادامه داد: با وجود اینکه استان اردبیل در منتها علیه شبکه گازرسانی کشور قرار دارد اما بیش از 98 درصد جمعیت این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر تکیه جوانان به علم و دانش و فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب قطعا در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران قدم برخواهیم داشت و زمینه توسعه و پیشرفت‌های همه‌جانبه را فراهم خواهیم کرد.


ندایی اضافه کرد: امروز خوشحال هستیم که مکتب شهید سلیمانی بر ترامپیسم غلبه کرده و به نوعی این شرایط نشان‌دهنده پیروزی ملت ایران در اهداف آرمانی و ارزشی است که در 42 سال اخیر توانسته‌ایم بخشی از آنها را تحقق و عینیت ببخشیم.
وی تاکید کرد: همچنان در ادامه مسیر انقلاب ما به وحدت و همگرایی و اتحاد امت اسلامی با زعامت مقام معظم رهبری نیازمندیم تا زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه فراهم آید.
معاون استاندار اردبیل به تنوع برنامه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سالجاری اشاره کرد و افزود: عمده این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و به صورت غیرحضوری تدارک دیده شده و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها را در ایام‌الله دهه فجر شاهد خواهیم بود.


ندایی در پایان با قدردانی از همراهی تشکل‌های مردمی به ویژه نهادها و بنیادهای انقلابی در کمک به مهار بیماری کرونا در یک سال اخیر ادامه داد: نتیجه و ثمره همدلی را در استان در نزول بیماری کرونا و ابتلای هموطنان شاهد هستیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل گفت: رهبری فرمودند جواب محکمی می‌دهیم این کار را انجام دادیم.با جسارت عملیات را آغاز کردیم و دنیا در مقابل این حرکت کم آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره، اظهارداشت: شهید مطهری یکی از محور‌های تلاشش این بود که سبک زندگی ما را سبک زندگی مومنانه کند.

وی با بیان اینکه این جلسه مناسبت‌های بسیاری از جمله بودن در محضر خانواده شهدا و بحث شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی و هم بحث وضعیت روز و عملیات وعده صادق دارد،  ضمن نکوداشت مقام والای شهدا خاطرنشان کرد: شهید نه تنها زنده است که زنده کننده نیز است لذا شهید کار خدایی می‌کند.

حاجی‌صادقی با تصریح بر اینکه در جلسه شهید می‌آییم تا کسب حیات کنیم. آیا اسلام جز با شهادت امام حسین زنده ماند؟ در ادامه به چهار روز مهم دراسلام اشاره کرد و افزود: بعثت تاریخ تولد اسلام است، غدیر روز کمال اسلام است، عاشورا روز تضمین کننده حیات ابدی اسلام (نجات اسلام از مرگ) است و چهارم روز ظهور که هنوز فرا نرسیده است.

وی گفت: شهادت مزد پاداش است، همانطور که حاج قاسم عزیز فرمودند که شهید زندگی کنید تا خداوند شهید تو را از دنیا میبرد.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه اسرائیل و آمریکا به این جمع‌بندی رسیده بودند که انقلاب اسلامی با حزب‌الله و انصار‌الله و نیرو‌های کل منطقه روز به روز پیش روی می‌کند و توقف ندارد، گفت: این‌ها نشستند و طراحی کردند و گفتند ابتدا باید دست‌های انقلاب اسلامی را قطع کنیم. ساده‌ترین آن حماس است. دوم حزب الله، سوم یمن انصارالله، چهارم حشدالشعبی و آخر هم ایران؛ اما نقطه شروع متوقف شدند و طوفان الاقصی را خدا آغاز کرد.

وی همچنین بیان کرد: رهبری گفتند اولین مسئله جهان اسلام فلسطین است و می‌بینیم فلسطین اکنون ادبیات جهان انسانیت شده است؛ و ما فروریختن قدرت مدرنیسم غرب را دیدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اراده قوی مردم غزه گفت: اینکه زن و بچه‌ها اراده خود را حفظ کردند برترین پیروزی است.

وی در مورد عملیات وعده صادق گفت: نام این عملیات را خدا داد. شبی که بنا بود، آیه وَاذْکُرْ فِی الْکِتَابِ إِسْمَاعِیلَ ۚ إِنَّهُ کَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ وَکَانَ رَسُولًا نَبِیًّا برای انتخاب نام عملیات انتخاب شد وچه نام پر محتوایی؛ و رهبری فرمودند جواب محکمی می‌دهیم این کار را انجام دادیم.با جسارت عملیات را آغاز کردیم و دنیا در مقابل این حرکت کم آورد.

حاجی صادقی با اشاره به ضعف اراده و جرأت آمریکا ادامه داد: آمریکا هم قدرت دارد، اما جرأت لازم را ندارد.

وی در ادامه و ضمن گرامیداشت شهادت شهید مطهری گفت: اولاً اینکه شهادت این بزرگوار برای شما روز مربی و روز عقیدتی است این افتخار است. اما باید به اینکه اشاره کنم، شهید مطهری یکی از محور‌های تلاشش این بود که سبک زندگی ما را سبک زندگی مومنانه کند و می‌گوید من بر اساس علم کتاب نمینویسم بلکه به نیاز مخاطب نگاه می‌کنم. 

حاجی‌صادقی افزود: مطهری شاکله هر انسان وامتی را دو چیز میدانداول معرفت‌ها، آگاهی‌ها، علم‌ها (مغز) و دوم گرایش ها، تعلق‌ها ودلبستگی‌ها وانسان به طور کلی یعنی آگاهی‌ها و تعلقات بعضی از انسان‌ها جز دنیا را نمی‌بینند و نمی‌خواهند و علت از نظر قرآن معرفت هاست، چون علم آن را ندارند.

 وی خاطر نشان کرد: پیام شهید مطهری به مربی‌ها این است که مربی باید دو کار انجام دهد، مغز انسان‌ها را با معارف الهی اشباع کند و قلب انسان را با گرایش‌ها و ارزش‌های والای معنوی پر کند تا دشمن نتواند مغز و قلب جوان‌ها را تصرف کند و ما امروز نیازمند این هستیم جهادتربیتی راه بیندازیم وآگاهی‌های مردم را زیاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید با روش طبیب گونه جلو برویم و به سراغ جوان‌ها برویم، باید ارزش‌های زیبای خدا را به جوان‌ها نشان دهیم؛ باید نشان دهیم با خدا بودن چقدر لذت دارد تا لذت‌های زودگذر را فراموش کنند و درک کنند لذت واقعی این نیست.

در پایان مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران و مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در سپاه فجر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد