Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه گفت: مراسم تشییع پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه روز دوشنبه ساعت ۸ صبح به صورت خودرویی از امامزاده ابوطالب(ع) زیراب سوادکوه زادگاه این عالم ربانی به سمت مسجد جامع این شهر تشییع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «محمود نظری خادم الشریعه» فرزند برومند آیت الله نظری خادم الشریعه(رحمت الله علیه) از تشییع خودرویی پیکر این عالم برجسته شیعه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع ابتلا به کرونا خبر داد و گفت:پیکر این عالم مجاهد و پارسا ساعت هشت صبح (۱۳بهمن) به صورت خودرویی از امامزاده ابوطالب(ع) زیراب سوادکوه زادگاه این عالم ربانی به سمت مسجد جامع این شهر تشییع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاددهه غدیر کشور خاطرنشان کرد: پس از این مراسم پیکر آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه(قدس الشریف) به ساری منتقل می شود.

 

وی یادآورشد:  ساعت 14:30 بعد از ظهر ۱۳بهمن ماه جاری نماز بر پیکر این عالم پارسا اقامه و سپس پیکر بنیان گذار غدیریه در  ایران به سمت آرمگاه ابدی ایشان تشییع خواهد شد.

 

به گزارش شبستان،این عالم مجاهد و پارسا که از یکشنبه چهارم بهمن ماه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود (۱۲بهمن) در سن 88 سالگی به دیدار معبود خود شتافت.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشییع خودرویی آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه امامزاده ابوطالب کرونا الله نظری خادم الشریعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی