Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@17:58:35 GMT

چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۷۱۸

چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این که چقدر می‌توانید با پیاده روی لاغر شوید، از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما پیاده روی یک روش موثر برای حفظ سلامت عمومی بدن محسوب می‌شود

هیچ فرمولی جادویی برای اینکه چند قدم راه بروید یا چه سرعتی را برای راه رفتن انتخاب کنید تا لاغر شوید، وجود ندارد، اما مهم است که بدانید راه رفتن می‌تواند روی روند کاهش وزن شما اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلایل بهداشتی، چیز‌های زیادی در مورد شروع پیاده روی با حدود ۱۰ هزار قدم در روز گفته شده است. اگر هدف شما کاهش وزن است، پس از انجام یک کار عادی، بیشتر از این‌ها پیده روی لازم دارید.

بهترین راه برای کاهش وزن از طریق پیاده روی این است که خودتان را با ورزش در فواصل زمانی مختلف به چالش بکشید و دوره‌های پیاده روی سریع و آهسته را در هم بیامیزید. تحقیقات نشان داده است که پیاده روی ترکیبی بیش از پیاده روی یکنواخت روی کاهش وزن و کاهش چربی شکمی تاثیر گذار است. افزودن شیب در مسیر پیاده روی نیز، راهی عالی برای افزایش چالش سیستم قلبی عروقی شما است.
یکی از مواردی که انگیزه مردم را برای پیاده روی حفظ می‌کند، ثبت نام در یک رویداد است. برای مثال می‌توانید در پیاده روی‌های همگانی صبحگاهی شرکت کنید یا پیاده روی را با یک دوست، همسر یا گروهی از افراد انجام دهید که به شما انگیزه می‌بخشند. اگرچه نیازی به دویدن ندارید، اما بالا بردن سرعت راه رفتن می‌تواند کالری بیشتری بسوزاند، زیرا ضربان قلب را افزایش می‌دهد. حمل کردن وزنه در هنگام پیاده روی نیز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۱/۱۲) این خوراکی‌ها را دوباره داغ نکنید +عکس واکنش تند وزیر بهداشت به حواشی واکسن روسی تهران دوباره نارنجی می‌شود مجوز مصرف اضطراری واکسن روسی در ۱۵ کشور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاهش وزن کاهش وزن پیاده روی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است