Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجم آذر امسال مردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: حدود ساعت 4 صبح در اتاق خوابیده بودیم که همسرم با شنیدن صدای باز و بسته شدن در تراس بیدار شد اما به تصور اینکه وزش باد باعث این صدا شده اعتنایی نکرده و خوابیدیم تا اینکه حدود ساعت 8 صبح وقتی وارد یکی از اتاق‌ها شدیم با دیدن در تراس که باز و وسایل اتاق که به هم ریخته بود متوجه سرقت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، شاکی با بیان اینکه سارق یک قاب ساعت مچی گرانقیمت، یک دستگاه تبلت و حدود 2 و نیم میلیارد ریال پول و لوازم با ارزش را سرقت کرده، گفت: ما یک قلاده سگ داشتیم که از نژادی کم یاب و بسیار گرانقیمت بود که سارق آن را هم دزدیده است.بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرستاده شد و تحقیقات برای شناسایی سارق ادامه یافت.

سرهنگ کارآگاه «سیدعلی شریفی» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در این باره گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بودکه سارق از طریق تراس و پنجره آشپزخانه وارد خانه شده که در تحقیقات محلی چهره متهم شناسایی و مشخص شد سارق فردی به‌نام هوشنگ است. بنابراین با شناسایی مخفیگاه سارق، کارآگاهان پس از حضور در محل، هوشنگ که ساعت مچی شاکی را به دست خود بسته و قلاده سگ شاکی را نیز در دست داشت دستگیر کردند.

بدین ترتیب متهم به پایگاه منتقل و در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و اعلام داشت به تنهایی خانه شاکی را شناسایی کردم و از لوله گاز بالا رفته و به تراس راه یافتم و سپس وارد خانه شدم اما وقتی متوجه حضور ساکنان در خانه شدم بسرعت اموال موجود در یکی از اتاق‌ها شامل تبلت و گوشی و سگ کوچکی را که آنجا بود، برداشته و فرار کردم. سپس تبلت را به مبلغ شش میلیون تومان به یک مالخر به‌نام سهیل فروختم. سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی افزود: درادامه اموال کشف شده به شاکی برگردانده و پرونده به همراه متهم به شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه یک فرستاده شد و تلاش برای شناسایی مالخر و کشف تبلت ادامه دارد.رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد:ساختمان محل سکونت خود را به دوربین مداربسته تجهیز کرده و با نصب و استفاده از قفل‌های ضد سرقت و همچنین نصب حفاظ و نرده روی دیوار و پنجره یا بالکن طبقات اول و دوم ساختمان از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری نمایند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سگ اخبار حوادث ایران سرقت سگ ساعت صاحبخانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا علی انصاریان بیمارستان مهرداد میناوند بیماری قتل ویروس کرونا تهران خون قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 سارقی که با قیچی آرایشی زنانه در کمتر از ۱۰ ثانیه خودروهای خارجی را به سرقت می‌کرد، در گفت و گویی از جزئیات این سرقت‌ها گفت و برای مقابله به ایران سرقت‌ها به مردم یک توصیه کرد: «خودرو نخرید!» اظهارات سریع‌ترین سارق خودروی ایران را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر