Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فاضل عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 393 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که متاسفانه وضعیت استان شکننده است و باید مردم بیشتر به نکات بهداشتی توجه کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

* بستری تعداد 86 بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه/ استفاده از ماسک در بیرون از منزل ضروری است

وی با تاکید بر اینکه مردم از رفتن به مکان‌های شلوغ خودداری کنند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون شاهد بستری تعداد 86 بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه هستیم که می‌طلبد شهروندان گلستانی دید و بازدیدها را کمتر کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان با اشاره به اینکه شهروندان تنها در مواقع ضرور از منازل خارج شوند، ابراز کرد: متاسفانه تعداد 29 بیمار کرونایی از طریق اتصال به دستگاه تنفسی می‌توانند به حیات خود ادامه می‌دهند.

فاضل با بیان اینکه در هنگام عطسه و سرفه از دستمال استفاده کنید، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در بیرون از منزل ضروری است شهروندان از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و مرتب دست‌های ود را بشویند تا هرچه زودتر از شر این ویروس در امان باشیم.

* برای پیشگیری از ابتلا به کرونا هیچ راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم

وی اظهار کرد: دست ها در تماس با سطوح مختلف ممکن است به ویروس‌ها آلوده شده باشند و دست های آلوده می‌توانند ویروس را به چشم‌ها، بینی و دهان شما منتقل کنند و از این راه‌ها ویروس می‌تواند وارد بدن شده و شما را بیمار کند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان اظهار کرد: برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا و شیوع گسترده این بیماری هیچ راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی نداریم.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: 393 بیمار کرونایی بستری عبدالرضا فاضل علوم پزشکی گلستان بیمار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد