Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:51:05 GMT

محمد کیادربندسری: هنوز حقیقت‌ روشن‌ نشده

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۷۳۵۸

محمد کیادربندسری: هنوز حقیقت‌ روشن‌ نشده

ملی‌پوش اسکی ایران به دلیل آنچه روشن نشدن حقایق  عنوان کرده، از حضور در اردوی ملی انصراف داده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، چندی است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر بهمن به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، آغاز شده است. باقر کلهر به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ۶ ورزشکار را به این اردو دعوت کرد که محمد کیادربندسری نیز یکی از آنها بود اما این اسکی باز حاضر به شرکت در اردوی ملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کیادربندسری دلیل خود را برای انصراف از شرکت در اردوی تیم ملی "روشن نشدن حقیقت" اتفاقاتی می‌داند که پیش از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به وجود آمده است. او در نامه ای به هیات اسکی تهران عنوان کرد: "با توجه به اینکه مشکلات من با سرمربی تیم ملی و فدراسیون از سال ۲۰۱۹ تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده و همچنان مبهم مانده است، تا روشن شدن حق و حقیقت از حضور در اردوی تیم ملی که از تاریخ ۱۳ دی آغاز می‌شود، خودداری می‌کنم."

 

در سال ۲۰۱۹ و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان سوئد، یک مسابقه فیز برگزار شد که کیادربندسری در آن حضور نداشت و می گوید سرمربی تیم ملی را در جریان گذاشته بود که به دلیل بیماری امکان شرکت در این مسابقه را ندارد. او پس از برگزاری مسابقه مدعی شد که تبانی صورت گرفته تا امتیاز یک ورزشکار خاص بیشتر شود. پس از این موضوع اختلافاتی بین محمدکیادربندسری، باقر کلهر و رئیس سابق فدراسیون به وجود آمد که تاکنون حل نشده است. هرچند کلهر، کیادربندسری را به اردوی تیم ملی دعوت کرده اما این ورزشکار همچنان خواستار رسیدگی به اتفاقات سال‌های گذشته است.

 

حقیقت از قهرمانی جهان مهم‌تر است

کیادربندسری در این مورد به ایسنا گفت: از آنجایی که امسال فصل اسکی شروع نشده بود، بر حسب امتیاز فیز اعضای تیم ملی را انتخاب و ۶ نفر را  به اردوی  ۱۰ دی دعوت کردند که من هم جزو آنها بودم. در تاریخ ۱۲ دی نامه نوشتم که تا مشکلم حل نشود در اردو شرکت نمی‌کنم اما نامه من به منزله شرکت نکردن در مسابقات انتخابی نبود.

او افزود: قاعدتا فدراسیون هزینه‌ای برای چند نفر انجام می‌دهد تا تیم را آماده کند اما دلیل منطقی بر این نیست که آن افراد به قهرمانی جهان اعزام شوند، بلکه باید مسابقه انتخابی برگزار می‌شد. اصلا من نه، شاید کسی از شهرستان یا استان‌های دیگر در مسابقه انتخابی بهتر از نفرات تیم ملی کار می‌کرد اما این تصمیم نمونه کامل دیکتاتوری در اسکی است.

 

این ورزشکار در مورد نامه فدراسیون اسکی در مورد حذفش از اردوی تیم ملی گفت: گفته‌اند که سرپرست کمیته آلپاین با من تماس گرفته و پیام هم داده  که جواب نداده‌ام، من طبق عادت شماره‌های ناشناس را جواب نمی‌دهم، از طرفی به آنها نامه نوشته‌ام و بهتر بود جوابم را با نامه می‌دادند.

 

کیادربندسری به برگزار نشدن جلسه ای در فدراسیون جهت حل مسائل پیش آمده قبل از قهرمانی جهان ۲۰۱۹ اشاره و بیان کرد: برگزاری جلسه حداقل کاری است که بعد از دو سال می‌توانستند انجام بدهند تا در فدراسیون حاضر شویم و مشکل را حل کنیم چون مشکل من با تلفن، حضور در پیست اسکی یا میانجی‌گری دوستان حل نمی‌شود. سرمربی تیم ملی گفته به او تهمت زده‌ام و باید عذرخواهی کنم، من هم  گفته‌ام آنها تبانی کرده‌اند و باید عذرخواهی کنند.

 

ملی‌پوش اسکی ادامه داد: برایم روشن شدن حق و حقیقت از شرکت در قهرمانی دنیا مهم‌تر است. مسابقاتم را رفته‌ام و بهترین جایگاه ایران در قهرمانی دنیا را کسب کرده‌ام که مطمئنم دیگر برنمی‌گردد. دلیلم این است که چنین رفتاری با ورزشکاران عادت نشود. با من که جایگاهم در اسکی مشخص است این کار را کرده‌اند وای به حال جوانان و نوجوانانی که قرار است جای من را بگیرند.

اسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسکی سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی گفت: این شرکت با تأمین یوتیلیتی موردنیاز طرح‌های پتروشیمی‌ هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی و تولید این سه مجتمع پتروشیمی منطقه عسلویه داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت دماوند انرژی، غلامرضا یعقوب‌زاده از ارائه خدمات یوتیلیتی به سه پتروشیمی تازه‌احداث در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و بیان کرد: شرکت دماوند انرژی که وظیفه تأمین یوتیلیتی مجتمع‌های صنعتی فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به‌ عهده دارد، هم‌اکنون به ۱۷ شرکت خدمات می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه به‌تازگی پتروشیمی‌های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد وارد فاز بهره‌برداری شده‌اند، دماوند انرژی توانسته است با تأمین یوتیلیتی موردنیاز آن‌ها براساس دستورعمل‌های ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی آن‌ها ایفا کند.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی با اشاره به تنوع تولید و تأمین یوتیلیتی در شرکت دماوند یادآور شد: هم‌اکنون فاز یک شرکت با تولید برق، بخار، آب، اکسیژن و دیگر گازهای صنعتی، خوراک را با شبکه گسترده خطوط آفسایت به مجتمع‌های پتروشیمی منتقل می‌کند و فاز دوم این شرکت نیز برای تأمین نیاز مجتمع‌های در دست احداث، در مرحله اجراست.

یعقوب‌زاده با اشاره به نقش مهم دماوند در توسعه و تولید پایدار فاز دوم پتروشیمی‌های منطقه پارس افزود: توانسته‌ایم با همه محدودیت‌های پروژه‌ای، کمبودها و تأخیر در تحویل پروژه‌ها، با توان کامل نیاز همه شرکت‌های متقاضی سرویس‌های جانبی را برآورده کنیم که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: تولید پایدار در دماوند با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه همکارانم انجام شده است تا با تأمین به‌موقع خوراک مجتمع‌ها، به تولید پایدار و سودآوری دیگر پتروشیمی‌ها کمک شایانی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟