Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی مقدم فرماندار سرایان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برخلاف تمام تنگنا‌های اقتصادی و سختی‌های تأمین اعتبار، بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان جذب و برای پروژه‌های افتتاحی در دهه‌ی فجر هزینه شده است.

او افزود: این اعتبارات در قالب ۴۲ طرح و ۱۸۰ پروژه در شهرستان در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی مقدم با اشاره به توطئه ها، تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان علیه کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: صبوری و مقاومت ملت بزرگوار ایران ستودنی و قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید

افتتاح بیش از هزار و ۶۰۰ پروژه در خراسان جنوبی

فرماندار سرایان برخورداری ۱۰۰ درصدی شهرستان از نعمت گاز را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در این ایام، مردم عشایری دورافتاده‌ترین نقطه‌ی کشور، چاه غیاث، چاه تریخی و چاه پنیری از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او ادامه داد: چندین پروژه ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی بزرگ سرایان که آرزوی دیرینه جوانان ورزشکار بوده است و سالن دومنظوره روستای دوست آباد نیز به بهره برداری خواهد رسید.

رسولی مقدم بیان کرد: همه‌ی این دستاورد‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخصیص اعتبار دهه فجر افتتاح پروژه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام