Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله امان‌الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تبریک ایام الله دهه فجر، دهه فجر را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ برای ایران اسلامی دانست و گفت : امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب در دنیا مقتدر است و روز به روز این اقتدار افزون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از دهه فجر به عنوان ایام الله یاد کرد و گفت : روز‌های دهه مبارک فجر روز‌هایی ماندگار در تاریخ ملت ایران هستند که یادآوری خاطرات و رخداد‌های آن می‌تواند باعث شناخت بیشتر نسل جوان و جهانیان از اهداف انقلاب شود.

نریمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دغدغه اسلام و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت که ادامه دعوت راه انبیاء بود، افزود: همگان باید بدانند که ایران اسلامی در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی داده که یادآوری آن‌ها همزمان با دهه فجر می‌تواند در روشنگری در مورد آرمان‌های انقلاب نقش به سزایی داشته باشد.

نریمانی سپس با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای آشنایی نسل جوان، آیندگان و جهانیان با انقلاب اسلامی، افزود: باید گفتمان انقلاب اسلامی برای روشنگری در مورد اهداف و آرمان‌های انقلاب در بین نسل جوان و جهانیان ترویج شود.

نریمانی ادامه داد: نسل جوان حق پرسشگری در مورد اهداف و آرمان‌های انقلاب را دارند و اگر پاسخی درخور پرسش‌های خود دریافت نکنند، چگونه می‌توانند مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب باشند.

او اشاره‌ای هم به مشکلات اقتصادی موجود در کشور داشت و گفت: هیچکس منکر وجود مشکلات اقتصادی نیست، اما در عین حال که باید به مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی رسیدگی شود این نکته را هم باید در نظر داشت که حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی باید جدا باشد، چون هیچ جامعه‌ای خالی از مشکلات نیست و حتی جوامع پیشرفته هم مشکلات خاص خود را دارند، لذا نباید مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب نوشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان ملت ایران دهه فجر مشکلات اقتصادی انقلاب اسلامی نسل جوان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت