Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@13:24:07 GMT

قتل ناموسیِ دختر ۲۲ساله در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۷۶۹۲

صراط: ولی خداکرمی دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: چند روز قبل به پلیس گزارش رسید که زن جوانی در سردشت ناپدید شده است. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشته و بعد از آن به طرز مرموزی ناپدید شده است. بعد از تشکیل پرونده و ارجاع به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده و به همین دلیل مظنون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.

ایران در ادامه نوشت: دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: برادر وی در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده، اما بعد از بازجویی‌های زیاد و فنی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

خداکرمی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که متهم به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده و جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است که مأموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافته و با تلاش آتش‌نشانان جنازه مقتول از چاه بیرون آورده و برای بررسی و کالبد شکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تأکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه می‌شوند، برخورد خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث سردشت قتل قتل ناموسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846834 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم دانش آموز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان