Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:21:19 GMT

طرح جمع آوری سطل‌های زباله در کرج ناقص اجرا شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۷۹۲۵

طرح جمع آوری سطل‌های زباله در کرج ناقص اجرا شده است

غدیر مهدوی، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اینکه چند ماهی است که معاونت خدمات شهر شهرداری اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله فلزی از جلو درب منازل کرده علاوه بر اینکه این طرح، طرح ناقصی است، متاسفانه باعث شدیم که نان خیلی‌ها به خاطر این طرح بریده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه محلات و معابر اصلی شهر نیازمند نصب سطل زباله مکانیزه هستند، افزود: رهاسازی زباله و وجود سطل‌های زباله پلاستیکی فرسوده و مستهلک در سطح شهر از مهم‌ترین عوامل شیوع بیماری‌ها، منشاء بوی بد و روان شدن شیرابه‌های ناشی از پسماند زباله در سطح شهر است.

مهدوی با بیان اینکه موضوع پسماند در کشور ما موضوع مهمی است، تصریح کرد: جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های سطح شهر یکی از راهکار‌های مناسب جهت جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با هدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر واماکن عمومی سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری باید هر چه زودتر خریداری و در معابر اصلی و محلات سطح شهر جانمایی و نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از شهروندان درخواست کرد زباله‌های خود را شبانه در ساعت ۲۱ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع‌آوری بموقع از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: غدیر مهدوی عضو شورای شهر کرج جمع آوری سبدهای زباله شورای اسلامی شهر کرج سطح شهر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم

دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

این ملک واقع در کوچه شهید قدرتی در خیابان نیروگاه بود.

کد خبر 751150

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • راند دوم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟