Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@06:39:50 GMT

هنر مدیران غیربومی، میدان دادن به نیروهای بومی است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۱۰۹

هنر مدیران غیربومی، میدان دادن به نیروهای بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: کاری که امروز در این منطقه در حال انجام است با نگاهی که مقام معظم رهبری به اقتصاد دارد، انصافاً کار جهادی است، کسانی که امروز در عرصه تولید کار می‌کنند که ضرورت امروز ماست مثل مجاهدان دوران دفاع مقدس هستند که برای اقتدار و ایستادگی کشور جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما باید با ایثار و فداکاری و با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها کار را جلو ببریم، اگر قرار باشد فشارهای دشمن بر روی ما تأثیر بگذارد که ما قافیه را باخته‌ایم، ما امروز به این جهاد اقتصادی نیاز داریم با کار جهادی نگاه جهادی و مدیریت جهادی باید ایثارگرانه در میان میدان باشیم و همه سختی‌های آن را به جان بخریم ولی در مقابل دشمن کوتاه نیاییم، به حول و قوه الهی و با اراده‌ای که مردم ما دارند ما پیروز میدان هستیم.

وی گفت: سختی کار عزیزان ما در مجموعه‌های نفت گاز و پتروشیمی باید دیده شود و کسانی که با وجود این همه سختی‌ها امانت داری می‌کنند و نقش خود را ایفا می‌کنند که چرخ‌های اقتصاد مملک بچرخد، نیاز به یک جامعه نگری دارد و ابعاد مختلف آن موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به لزوم هماهنگی بین مدیران اجرایی و نمایندگان گفت: اعتقاد بنده این است که ما وقتی می‌توانیم مسؤولیتمان را به خوبی انجام دهیم که تعامل و هماهنگی مناسبی بین سیستم اجرایی و نمایندگان مجلس وجود داشته باشد، اگر جزیره‌ای عمل کنیم، نمی‌توانیم به درستی از این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته برای توسعه، پیشرفت و حل کردن مشکلات پیش رو بهره ببریم.

وی افزود: بدنه اجرایی در بخش‌های مختلف کارکارشناسی انجام می‌دهند و با تمام ضعف‌ها و قوت‌ها به خوبی آشنا هستند و می‌توانند ما را در عرصه قانون گذاری یاری کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان زیربنای اقتصادی کشور نیز این استعداد وجود دارد و ما می‌توانیم از طرح‌ها و پیشنهادات متخصصین در کمیسیون انرژی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گاهی تقابل بیجایی است میان مسؤولین دستگاه‌ها به بسیاری از کارها ضربه وارد می‌کند، علی الظاهر فکر می‌کنند در حال دفاع از یک حق هستند و از منافع مردم حمایت می‌کنند، در صورتی که همان روش نامناسب در هماهنگی‌ها ممکن است کل منافع مردم را به خطر بیاندازد.

جمیری گفت: بیشترین ذخائر گاز ما در این منطقه قرار دارد، ذخائر مشترکی هم با همسایگان داریم که طرف مقابل ما در حال برداشت حداکثری از منابع است، در شرایطی که کشور ما با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه است باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور استفاده کرد، قطعاً کمیسیون انرژی مجلس در منطقه حضور پیدا خواهد کرد و در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی به مناطق پیرامونی را از وظایف صنعت دانست و خاطرنشان کرد: صنعت نباید در قبال عمل به تعهدات و مسؤولیت‌های اجتماعی خود منتی بر مردم پیرامونی بگذارد، باید یک نگاه متوازن در این موضوع وجود داشته باشد و قبل از اینکه مردم طلب کنند صنعت به وظیفه خود را قبال مناطق پیرامونی عمل کند.

وی اظهار داشت: یکی از هنرهای مسؤولین غیربومی، میدان دادن به نیروهای بومی است که توان و تجربه کافی دارند، از قدیم نگاه مناسبی در این زمینه وجود نداشته و به نیروهای بومی میدان نداده‌اند، خوشبختانه این نگاه در حال اصلاح شدن است. توقع داریم که توجه بیشتر به این موضوع شود و از این توانمندی بومی‌ها برای ایجاد فضای تعادلی بیشتر استفاده شود.

جمیری گفت: اعتقاد بنده این است اگر نیاز به استخدام نیرویی وجود دارد باید اول سراغ نیروهای متخصص بومی برویم و اگر نیرویی با تخصص مورد نیاز در استان وجود نداشت آنگاه به دنبال نیروی غیر بومی برویم، پذیرفته شده نیست که ما نیروی متخصص در خانه داشته باشیم ولی بیرون از خانه دنبال آن بگردیم، این نگاه موجب عقب ماندگی صنعت و ایجاد تبعیض می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس بوشهر هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!