Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:06:39 GMT

نیروهای ارتش عراق مواضع بقایای داعش را درهم کوبیدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۱۱۲

نیروهای ارتش عراق مواضع بقایای داعش را درهم کوبیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیریها در استان نینوا ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات مذکور مواضع تروریست‌های تکفیری را در هم کوبیدند. منابع امنیتی اعلام کردند که در این عملیات شماری از عناصر تکفیری شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که اخیراً نیز منابع امنیتی عراق عنوان کردند که موفق شدند ۲ عنصر تکفیری را که پیشتر در حمله به تأسیسات «المثنی» واقع در استان الانبار شرکت داشتند، بازداشت کنند. این ۲ عنصر تکفیری بازداشت شده در تعدادی از عملیات‌های تروریستی در سال ۲۰۱۴ مشارکت داشتند.

پیش از این هم سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفته بود: نیروهای امنیتی عراق از ماه سپتامبر گذشته تاکنون سلسله عملیات‌های مختلفی را علیه تروریست‌های تکفیری در استان‌های مختلف ترتیب داده‌اند. در این عملیات‌ها، مواضع تکفیری‌ها درهم کوبیده شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه یادآور شد: از ماه سپتامبر تاکنون ۱۷ سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش که پیشتر نیز در چند استان تحت تعقیب قرار داشتند، توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

کد خبر 5135913 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ارتش عراق موصل ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران روسیه فلسطین جو بایدن سوریه افغانستان برجام عربستان سعودی لبنان داعش آنتونی بلینکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست