Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لالیگا بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو به برتری 2 بر یک رسید.

کومان پس از این برد اظهار داشت: تیم ما امروز خیلی خوب کار کرد، مخصوصا در نیمه اول، ما نیازمند یک گل بودیم تا با آرامش بیشتری فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: دمبله چیزهای زیادی به تیم ما اضافه کرده، او توانایی‌های بالایی دارد، به بازی عمق‌ و سرعت می‌دهد و می‌تواند یک در مقابل یک را به راحتی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسلونا در خصوص مسی اظهار داشت: لئو بهترین بازیکن دنیاست و کارهای زیادی برای بارسا انجام داده است. مسی در جریان مسابقه کاملاً تاثیرگذار عمل می‌کند. او مثل همیشه پرانگیزه بود و به چیزهای دیگر بازی امروزش ربطی نداشت. کاری که او در این باشگاه انجام داده قابل احترام است.

روز گذشته روزنامه ال‌موندو مادرید در خصوص حقوق نجومی مسی در بارسلونا نوشت که برخی عنوان کردند می‌تواند روی بازی این بازیکن تاثیربگذارد (در اینجا گزارشی از ترفند رسانه مادریدی را بخوانید)

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: آنچه در رسانه‌ها در منتشر با نیت بد برای تخریب رخ داد. ما باید متحد و متمرکز باشیم و به چنین مطالب اهمیت ندهیم اما باید بگویم چنین چیزی سخت است. مسی بازیکنی فوق‌العاده بوده که به خط حمله ما خلاقیت می‌بخشد. بدون او ما بلندپرواز نیستیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص عملکرد تیمش گفت: ما عملکرد بهتری داشتیم و در حال پیشرفت هستیم. ارتباط خوبی بازیکنانم با هم دارند، نمی‌گویم در قدیم این وجود نداشت ولی اعتماد به نفس بازیکنانم بیشتر شده است.

کومان در انتها در خصوص قهرمانی گفت: فاصله ما با صدرنشین زیاد است ولی ما باید تلاشمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا رسانه لالیگا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین

به گزارش قدس خراسان، دانشجویان دختر و پسر از ۲ پردیس شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد مشهد به همراه اساتید خود در این تجمع اعتراضی حضور داشتند و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن ایالات متحده آمریکا در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب سر دادند.

همچنین این اساتید در سخنانی رفتار دوگانه مقامات آمریکایی در خصوص آزادی بیان و فعالیت‌های آزاد دانشجویان را محکوم کردند؛ در ادامه بیانیه جامعه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در محکومیت خشونت پلیس آمریکا علیه اساتید و دانشجویان در مراکز علمی این کشور را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد ضمن حمایت از همه حرکت‌های آزادی خواهانه و عدالت طلبانه در سراسر جهان، حمایت خود را از حرکت اعتراضی دانشگاهیان در مراکز آموزش عالی این کشور اعلام کرده و انزجار خود را نسبت به رفتار دوگانه دولت و هیات حاکمه آمریکا در سلب آزادی‌های معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد.

در حاشیه این تجمع یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی که در هر ماجرایی در جهان سریع وارد شده و به اظهار نظر و دخالت در امور دیگران می‌پردازند، در خصوص سلب آزادی بیان دانشجویان خود پاسخگو باشند.

زینب صابری افزود: به ظاهر گفته اند امکان انجام هر حرکت اعتراضی در کشورهای غربی و به خصوص آمریکا فراهم است، اما وقایع اخیر نشان داد فقط رویدادهایی که با دیدگاه هیات حاکمه هم جهت باشد امکان بروز دارد و فقط قشری که با سیاست‌های رژیم صهیونیستی همراه هستند امکان اظهار نظر دارند.

همچنین در این تجمع برخی دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی از رفتار سلبریتی ها و افراد مشهور هنری و ورزشی کشورمان که بر خلاف آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، در برابر خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها سکوت کرده‌اند انتقاد کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم