Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ۱۳ بهمن ماه در دومین روز از برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سینمای رسانه میزبان دو فیلم «ستاره بازی» و «شیشلیک» خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، امروز در سانس اول فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی اکران می شود.

هاتف علیمردانی پیش از این فیلم‌های راز درخت تاران، یک فراری از بگبو، به خاطر پونه، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام، هفت ماهگی، آباجان و کلمبوس را کارگردانی کرده و این نهمین فیلم اوست که مانند دیگر آثارش، فیلنامه آن را هم خودش به رشته تحریر درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امروز بیست و نهم نوامبره. از اون هالووین لعنتی داره یه ماه میگذره. من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد ...

همچنین در دومین و آخرین سانس امروز نیز فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان اکران می‌شود. «شیشلیک» یک کمدی سیاه به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است که فیلمنامه آن را امیرمهدی ژوله به رشته تحریر درآورده است.

مهدویان را بیشتر با ساخت فیلم‌های جدی در ژانر اجتماعی و تاریخی می‌شناسیم. ورود او به عرصه سینما با فیلم «ایستاده در غبار» بود. یک حضور جدی و مهم که بیشتر از قامت یک فیلمساز اولی ظاهر شد؛ اما ساخت فیلم‌های دیگرش نشان داد موفقیتش اتفاقی نبوده و سیر حرکتش در سینما از علاقه وافرش به انعکاس تاریخ و فضای سیاسی ـ اجتماعی خبر داد.

فیلمساز پرکاری که امسال با تازه‌ترین اثرش مخاطبانش را غافلگیر کرده و اولین تجربه خود را در ژانر کمدی رقم زده است. البته از همان ابتدا هم حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی خبر از یک فیلم طنز می داد. دو بازیگر موفق عرصه کمدی که برای اولین بار با یکدیگر همبازی خواهند شد و دور از انتظار نیست تبدیل به یکی از زوج های موفق کمدی شوند.

رضاعطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «شیشلیک» آمده است؛ یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده. در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و ...

«شیشلیک» با سرمایه‌گذاری فیلم مارکت و در ژانر اجتماعی تولید شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فجر 39 فیلم سینمایی شیشلیک ستاره بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون